Ο καινοτόμος καφές με ελαιόλαδο των Starbucks προκαλεί την αγάγκη για άμεση επίσκεψη στην τουαλέτα, σύμφωνα με πολλούς καταναλωτές!
Μετά την Ιταλία η Starbucks λανσάρει τον καφέ με ελαιόλαδο και στις ΗΠΑ. Η πολυσυζητημένη σειρά ροφημάτων καφέ με ελαιόλαδο oleato, κυκλοφορεί πλέον σε πολλές πολιτείες μεταξύ των οποίων η Καλιφόρνια, το Ιλινόις, η Νέα Υόρκη, η Ουάσιγκτον, Όστιν, Βοστώνη, Σικάγο, Ντάλας, Μαϊάμι, καθώς και σε πόλεις σε πολλές άλλες πολιτείες από την Αλάσκα έως το Βερμόντ.
Η υποδοχή του… “λαδωμένου καφέ” δεν ήταν θερμή από τους Αμερικάνους σύμφωνα με το CNN, με πολλούς φανατικούς των starbucks να δηλώνουν μετανιωμένοι που τον δοκίμασαν και ακόμα περισσότερους, μεταξύ των οποίων και κριτικοί, να υποστηρίζουν πως πρόκειται για εκστρατεία μάρκετινγκ που απλώς πέτυχε και όχι για ένα προϊόν που θα παραμείνει στην γκάμα των προϊόντων της αλυσίδας.
Η αμερικανική εταιρεία καφέ εμποτίζει τα ροφήματα arabica με εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο ψυχρής έκθλιψης από ιταλικές ελιές από τη Σικελία, αλλά πολλοί που τον δοκίμασαν και τον αποδοκίμασαν, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παραπονέθηκαν για προβλήματα πέψης ενώ ένας Barista έγραψε στο Rebbit πως «Η μισή ομάδα το δοκίμασε χθες και μερικές κατέληξαν… χρειαζόταν να χρησιμοποιήσουν την τουαλέτα, αν ξέρετε τι εννοώ…»
Αλλά o Oleato έχει έναν δυνητικά εύθραυστο συνδυασμό: καφεΐνη, που είναι διεγερτική, και ελαιόλαδο, που είναι χαλαρωτικό. «Αν συνδυάζατε πολλά λιπαρά σε ένα γεύμα ή σε ένα ρόφημα μαζί με καφέ, που ήδη διεγείρει τα έντερα», είπε η διαιτολόγος διατροφολόγος Erin Palinski-Wade στο CNN. «Αυτός ο συνδυασμός μπορεί να προκαλέσει κράμπες. Μπορεί να προκαλέσει αυξημένη κινητικότητα στο παχύ έντερο και ως εκ τούτου να έχει αυτό το καθαρτικό αποτέλεσμα». Ένα ρόφημα 16 ουγκιών έχει έως και 34 γραμμάρια λίπους , που είναι περισσότερο από αυτό που περιέχει ένα κανονικό γεύμα, πρόσθεσε η Palinski-Wade. Και το ελαιόλαδο μπορεί να βοηθήσει να μαλακώσουν τα κόπρανα, κάνοντας την ανάγκη χρήσης της τουαλέτα επιτακτική.
Πάντως το λανσάρισμα του καινοτόμου καφέ, ήταν πολύ επιτυχημένο, αφού γνώρισε παγκόσμια δημοτικότητα και χαρακτηρίστηκε ως «ένα από τα πέντε κορυφαία λανσαρίσματα προϊόντων τα τελευταία πέντε χρόνια όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και τον ενθουσιασμό».