Ποια ποτά κατέκτησαν την κορυφή, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Circana.
Την κυριαρχία των ποτών στην αγορά αποτύπωσε για άλλη μια φορά η έκθεση New Product Pacesetters 2022 της Circana, με γνωστές μάρκες ποτών να κατακτούν την κορυφαία δεκάδα των πιο επιτυχημένων προϊόντων.
Στην κορυφή της λίστας βρέθηκε το ενεργειακό ποτό Alani Nu, το οποίο περιέχει ενεργά συστατικά, όπως βιοτίνη και βιταμίνες Β6 και Β12, και μοναδικές και ιδιαίτερες γεύσεις, όπως σημειώνει η έκθεση. Οι πωλήσεις του ποτού έφτασαν τα 228 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ.
Ακολούθησε το αναψυκτικό Dr Pepper Zero Sugar (με μηδέν ζάχαρη) στη δεύτερη θέση με 169 εκατομμύρια δολάρια, το οποίο κατακτά μια θέση στην κορυφαία δεκάδα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Το Red Bull Green Edition κατέκτησε την 8η θέση, αλλά κατείχε το υψηλότερο ποσοστό αγορών από καταναλωτές που το προτιμούσαν επαναλαμβανόμενα, σχεδόν 70%, αναφέρει η έκθεση. Κάτω από αυτό στη λίστα βρέθηκε το Gatorlyte, από την ίδια εταιρεία παραγωγής του Gatorade, που παρέχει γρήγορη ενυδάτωση και ανάκαμψη στον αθλητισμό μέσω ενός εξειδικευμένου μείγματος πέντε ηλεκτρολυτών και λιγότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.
Από τη λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει έστω και ένα αλκοολούχο αναψυκτικό (hard seltzer) και αυτή τη φορά εμφανίστηκε και το Topo Chico Hard Seltzer, ένα προϊόν που παράχθηκε με τη συνεργασία της Molson Coors και της Coca-Cola.
Τα ευρήματα της Circana υπογραμμίζουν το γεγονός ότι οι καταναλωτές αναζητούν κάτι περισσότερο από “φαγητό” και “ποτό” στα προϊόντα που αγοράζουν, όπως ιδιαίτερες γεύσεις και πρωτοπόρα συστατικά που να ωφελούν την υγεία, όπως έδειξε αντίστοιχη μελέτη της ίδιας εταιρείας και στον τομέα των παγωτών.
Διαβάστε την πλήρη έκθεση εδώ.