Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
27.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τι είναι το “Whoosh” και γιατί αντιδρούν οι εργαζόμενοι των σουπερμάρκετ 

ΑρχικήΝέαΤι είναι το "Whoosh" και γιατί αντιδρούν οι εργαζόμενοι των σουπερμάρκετ 
spot_img

Εργαζόμενοι είναι ανήσυχοι για τις επιπτώσεις του «εφιαλτικού» Whoosh.

Η αυξανόμενη δημοτικότητα της υπηρεσίας ταχείας παράδοσης Whoosh της Tesco έχει δημιουργήσει σημαντικές πιέσεις στο προσωπικό των καταστημάτων, το οποίο εκφράζει έντονες διαμαρτυρίες για τις αυξημένες απαιτήσεις εργασίας.

- Advertisement -

Υπάλληλοι αναφέρουν ότι το παράλληλο χειρισμό των παραγγελιών Whoosh, μαζί με τις βασικές τους αρμοδιότητες, όπως η εξυπηρέτηση πελατών και η αναπλήρωση αποθεμάτων, έχει καταστήσει την εργασία τους εξαιρετικά δύσκολη.

Πολλοί εργαζόμενοι έχουν στραφεί σε διαδικτυακά φόρουμ για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, χαρακτηρίζοντας το Whoosh ως “εφιάλτη” και “αίσχος” λόγω της πίεσης να εκτελούν τις παραγγελίες σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ οι παραγγελίες συνεχώς αυξάνονται. Κάποιοι ανέφεραν ότι δάκρυσαν όταν παραγγελίες από άλλα καταστήματα ανακατευθύνθηκαν στο δικό τους, το οποίο δεν είχε επαρκές προσωπικό.

Άλλοι τόνισαν ότι οι διανομείς της Uber, που παραδίδουν τις παραγγελίες στους πελάτες, συχνά ασκούν επιπλέον πίεση, παρακολουθώντας τους εργαζομένους και πιέζοντάς τους να επιταχύνουν τη διαδικασία συλλογής.

Η Tesco ξεκίνησε το Whoosh το 2021, παρέχοντας μια επιλεγμένη λίστα 2.500-4.500 προϊόντων με παράδοση σε 30 λεπτά. Η υπηρεσία έχει πλέον επεκταθεί σε πάνω από 1.000 καταστήματα Express και συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία, με πάνω από 1,2 εκατομμύρια παραγγελίες κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο. Παρότι η Tesco αναγνωρίζει την αύξηση της ζήτησης, τονίζει ότι εργάζεται συνεχώς για τη βελτίωση των διαδικασιών και την καλύτερη κατανομή του φόρτου εργασίας.

Ωστόσο, το προσωπικό αμφισβητεί κατά πόσο οι αλλαγές αυτές είναι επαρκείς, υποστηρίζοντας ότι οι εργαζόμενοι βρίσκονται υπό συνεχή επιτήρηση και πιέζονται να εργαστούν ταχύτερα για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υπηρεσίας. Ορισμένοι μάλιστα προτείνουν ότι οι υπεύθυνοι περιοχών θα έπρεπε να εργαστούν έστω και για μία εβδομάδα σε ένα κατάστημα Express για να κατανοήσουν τις πραγματικές συνθήκες.

Παρότι η Tesco επισημαίνει ότι λαμβάνει υπόψη τα σχόλια του προσωπικού και ότι έχει ειδική ομάδα υποστήριξης, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν να εκφράζουν ανησυχίες, θεωρώντας ότι η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στα κέρδη εις βάρος των συνθηκών εργασίας τους.

https://www.thegrocer.co.uk/news/tesco-staff-vent-anger-over-impact-of-nightmare-whoosh-delivery-demands/700466.article?utm_source=technology&utm_medium=email&utm_campaign=2025-02-04&cid=DM1190814&bid=611677917

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ορυκτέλαια στα τρόφιμα: Οι πιέσεις της βιομηχανίας καθυστερούν την προστασία των καταναλωτών – Αποκαλυπτικά έγγραφα της ΕΕ

Στο φως διαφωνίες, επιρροές και γραφειοκρατικές περιπλοκές γύρω από τον νέο κανονισμό για τους επικίνδυνους ρυπαντές τροφίμων

Η απάτη και ο κίνδυνος των “βιολογικών” οικιακών σκευών – Ανησυχία για την ασφάλεια της μελαμίνης

Η μελαμίνη εξακολουθεί να υπάρχει ευρέως σε είδη που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα (FCA) και δηλώνονται ως κατασκευασμένα από μπαμπού

Γιατί η Manchester United ψάχνει υπεύθυνο ασφάλειας τροφίμων; Το σωστό παράδειγμα ενός τεράστιου συλλόγου

Η σημασία της διατροφικής ασφάλειας στον επαγγελματικό αθλητισμό και ένα πρόσφατο περιστατικό που το επιβεβαιώνει
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα