Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
20.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Βίντεο: Δείτε τις γραμμές γεμίσματος κέτσαπ Kraft-Heinz σε δράση

ΑρχικήΝέαΒίντεο: Δείτε τις γραμμές γεμίσματος κέτσαπ Kraft-Heinz σε δράση
spot_img

cibum team

Το κέτσαπ προέρχεται από την παράκτια νότια Κίνα. Πιστεύεται ότι ο όρος «κέτσαπ» προέρχεται από τα καντονέζικα ή από μία από τις διαλέκτους της περιοχής. Τα ιδεογράμματα με τα οποία παρουσιάζεται η λέξη σημαίνουν «σολομό / ψάρι» «άλμη / χυμό» Στην πραγματικότητα, η αρχική συνταγή βασίστηκε σε ζυμωμένα ψάρια και όχι σε ντομάτες. Οι Κινέζοι το διέδωσαν σε όλη τη Νοτιοανατολική Ασία, όπου εισήχθη στη μαλαισιανή γλώσσα ως kecap ή kicap (προφέρεται / kechap / ή / kichap /). Από τη Μαλαισία, εισήχθη στα αγγλικά ως κέτσαπ.

Αν και θεωρείται συχνά προϊόν των ΗΠΑ, η προέλευση του κέτσαπ είναι στην πραγματικότητα Ανατολική. Όταν αυτή η σάλτσα έφτασε στην Ευρώπη το δέκατο έβδομο αιώνα, οι σεφ άρχισαν να σκέφτονται νέες παραλλαγές χρησιμοποιώντας διαφορετικά συστατικά, όπως στρείδια, μανιτάρια, καρύδια και λεμόνι. Η σύγχρονη συνταγή κέτσαπ ξεκίνησε την ανάπτυξή της στα τέλη του 18ου αιώνα στις Ηνωμένες Πολιτείες, όταν αρκετοί σεφ άρχισαν να χρησιμοποιούν ντομάτες για την παραγωγή της.

Το 1812 γεννήθηκε η πρώτη ντομάτα κέτσαπ, από τον James Mease, της Φιλαδέλφειας. Αλλά μέχρι το 1869 ο Χένρι Τζ. Χάινζ ανέπτυξε τη συνταγή κέτσαπ που η εταιρεία του, Χάινζ, εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μέχρι σήμερα. Αντιμετωπίζοντας το κύμα των τάσεων της εποχής, ο Heinz αύξησε την ποσότητα ξιδιού και ζάχαρης, πρόσθεσε το κρεμμύδι και ένα μείγμα μπαχαρικών, δημιουργώντας τη συνταγή που χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα.Οι CFT και Heinz συνεργάστηκαν από την αρχή της ιστορίας του CFT, στη δεκαετία του 1950.

Ο ιδρυτής Camillo Catelli συνεργάστηκε επιμελώς με τους διευθυντές της Heinz εκείνης της εποχής, για να καινοτομήσει και να επεκτείνει την αμερικανική βιομηχανία μεταποίησης ντομάτας, ιδίως για την παραγωγή του Tomato Ketchup. Αυτή η συνεργασία παρείχε έναν τρόπο δημιουργίας μιας πιστής και διαρκούς σχέσης μεταξύ των δύο εταιρειών, η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

Ένας εμπεριστατωμένος και κερδοφόρος διάλογος με τον Kraft Heinz Mexico συνέβαλε στη συνέχεια στη δημιουργία μιας από τις καλύτερες τυποποιημένες γραμμές CFT Ketchup που βρίσκονται σε λειτουργία, με ψυχρή πλήρωση όπως απαιτείται από την ιστορική διαδικασία Heinz.

ΜΗΧΑΝΗ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΕΤΣΑΠ

Η καρδιά της γραμμής παραγωγής κέτσαπ μας είναι το υλικό πλήρωσης ροής Magic FW , το οποίο ανταποκρίνεται τέλεια στις ανάγκες της Heinz για αυτό το εργοστάσιο. Το Magic FW είναι μια αυτόματη μηχανή σχεδιασμένη για ζεστό ή κρύο γέμισμα παχύρρευστων και υγρών όπως κέτσαπ, λιωμένο τυρί, γιαούρτι, τοματοπολτός, κρέμες, πατέ, μαρμελάδα, μέλι, πολτός φρούτων και χυμοί φρούτων. Σε αυτό το έργο, το υλικό πλήρωσης εγκαταστάθηκε σε ένα μονομπλόκ αποτελούμενο επίσης από έναν πυργίσκο φυσήματος και ένα μηχάνημα κάλυψης.

Τα κύρια χαρακτηριστικά αυτού του μηχανήματος είναι:

Πολύ υψηλό επίπεδο υγιεινής

Χωρίς μηχανική φθορά με εξαιρετικά χαμηλό κόστος συντήρησης

Σταθερή ακρίβεια πλήρωσης, τόσο για μικρές όσο και για μεγάλες δόσεις

Ικανότητα πλήρωσης ακόμα και με εξαιρετικά επιθετικά προϊόντα χάρη στη χρήση ροομέτρων ανοξείδωτου Aisi 316L

Γρήγορη αλλαγή μορφής και κεντρικό σύστημα λίπανσης.

ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

Μια άλλη ιδιαίτερη λεπτομέρεια αυτής της γραμμής παραγωγής κέτσαπ είναι το συρρικνωμένο περιτύλιγμα IBER COMBI με επωνυμία CFT / PKS, το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά με ειδικό τροφοδοτικό, προκειμένου να προσαρμοστεί στον διαθέσιμο χώρο στο εργοστάσιο.

Το CFT / PKS IBER COMBI shrink wrapper είναι ικανό να χειριστεί κουτιά και δέσμες και μπορεί να σχεδιαστεί κατά παραγγελία. Το μηχάνημα ξεχωρίζει για την ευελιξία και την ευκολία της αλλαγής της μορφής.

Η αυτόματη και ολοκληρωμένη γραμμή συσκευασίας κέτσαπ κλείνει με ένα ρομπότ παλετοποίησης (CFT 801), ένα αρθρωτό ρομπότ 4 αξόνων, προγραμματισμένο για την παλετοποίηση χαρτοκιβωτίων και δεμάτων.

Άλλα μηχανήματα και συσκευές στη γραμμή είναι:

Αδιάβροχο πλαστικό μπουκάλι

Ειδικοί μεταφορείς για ευθυγράμμιση, συσσώρευση και σύνδεση «χωρίς πίεση» μεταξύ μηχανών

Επαγωγική συγκόλληση

Έλεγχος ακτινογραφίας σε επίπεδο προϊόντος

“NO-Stop” έκδοση αυτοκόλλητης μηχανής επισήμανσης

Δείκτης λέιζερ μετά τον ετικετογράφο

Έλεγχος βάρους δεσμίδων

Η πλήρης γραμμή παραγωγής Tomato Ketchup που εγκαταστήσαμε το 2019 στο εργοστάσιο Kraft Heinz Mexico είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας αποτελεσματικής γραμμής, αποτέλεσμα πολλών ερευνών και σχεδιασμού για την πλήρη ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη.

ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΤΣΑΠ ΝΤΟΜΑΤΑΣ

Το μέγεθος της αγοράς Tomato Ketchup αναμένεται να φθάσει τα 23 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2025, αυξάνοντας με CAGR 4,2% κατά την περίοδο 2020-2025.

Οι αυξανόμενες αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες, η διαθέσιμη επιλογή γεύσης, ο καθιστικός τρόπος ζωής είναι οι κύριοι παράγοντες που οδηγούν στην ανάπτυξη της αγοράς Tomato Ketchup.

Σε ορισμένες χώρες, το προϊόν είναι επίσης ένα βολικό υποκατάστατο για σάλτσα και άλλα καρυκεύματα, επιτρέποντας λιγότερο δαπανηρή προετοιμασία φαγητού. Αυτοί είναι επίσης παράγοντες που θα οδηγήσουν την ανάπτυξη της αγοράς Tomato Ketchup έως το 2025.

Πηγές : industryarc.com wikipedia.org

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Φυτοφάρμακα σε τρόφιμα: Δημοσιεύτηκε η έκθεση της EFSA για το 2022

Συστάσεις στους διαχειριστές κινδύνου για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ευρωπαϊκών συστημάτων ελέγχου.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα