ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΑυτές είναι οι τροφές που αντισταθμίζουν τις επιπτώσεις του καθιστικού τρόπου ζωής...

Αυτές είναι οι τροφές που αντισταθμίζουν τις επιπτώσεις του καθιστικού τρόπου ζωής σύμφωνα με νέα μελέτη

3 λεπτά ανάγνωσης

Η επιστήμη δείχνει πώς τα καθημερινά αντιοξειδωτικά μπορούν να προστατεύσουν την καρδιά και τα αγγεία

Η καθιστική ζωή, σύμφωνα με τους ειδικούς, επιβαρύνει τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων και αυξάνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, εγκεφαλικού επεισοδίου και εμφράγματος. Μια νέα μελέτη που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ και δημοσιεύθηκε στο Journal of Physiology δείχνει ότι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φλαβονοειδή — όπως τσάι, φρούτα του δάσους, μήλα και κακάο — μπορεί να προστατεύει τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων σε άτομα που ακολουθούν καθιστικό τρόπο ζωής.

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Λιπ γκλος: Τίγκα σε διοξείδιο του τιτανίου και καρκινογόνα ορυκτέλαια τα περισσότερα προϊόντα της αγοράς – Εργαστηριακή δοκιμή

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Τι γίνεται με τον μαϊντανό; Οι απανωτές ανακλήσεις προκαλούν ανησυχία και πολλά ερωτήματα 

- Advertisement -

Η έρευνα ξεκίνησε με την υπόθεση ότι η πρόσληψη φλαβονοειδών λίγο πριν από δύο ώρες καθιστικής δραστηριότητας μπορεί να περιορίσει τις αρνητικές επιπτώσεις στη λειτουργία των αγγείων των χεριών και των ποδιών. Στο πλαίσιο της μελέτης συμμετείχαν σαράντα υγιείς νέοι άνδρες, οι οποίοι κατανάλωσαν είτε ένα ποτό κακάο με υψηλή περιεκτικότητα σε φλαβονοειδή (695 χιλιοστόγραμμα ανά μερίδα) είτε ένα ποτό με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα (5,6 χιλιοστόγραμμα).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Οι βαφές μαλλιών ευθύνονται για πολλές μορφές καρκίνου – Τι πρέπει να γνωρίζουν κομμωτές και καταναλωτές

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Κατασχέθηκαν 400.000 επικίνδυνα για την υγεία πιάτα, μεμβράνες και πλαστικές σακούλες για τρόφιμα

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες που κατανάλωσαν το ποτό πλούσιο σε φλαβονοειδή δεν παρουσίασαν την προσωρινή εξασθένηση της αγγειακής λειτουργίας που συνήθως προκαλείται από παρατεταμένο καθισιό. Ο ερευνητής Αλέσι Ντανιέλε τόνισε στην Ansa ότι η ενσωμάτωση τροφών πλούσιων σε φλαβονοειδή στη διατροφή είναι σχετικά εύκολη, καθώς τα μήλα, τα δαμάσκηνα, τα φρούτα του δάσους, οι ξηροί καρποί και το μαύρο ή πράσινο τσάι αποτελούν κοινά και ευρέως διαθέσιμα τρόφιμα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Οι αλλοδαποί υψηλό μεροκάματο, οι Έλληνες καφενείο. Ποιος θα μαζέψει τις ελιές; – Η άποψη ενός ειδικού

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ελλάδα: Όλη η πορεία διαμόρφωσης της τελικής τιμής στην ταμπέλα των προϊόντων σε σούπερ μάρκετ, μανάβικα, κρεοπωλεία

Η νέα μελέτη προσφέρει πρακτικά εργαλεία για την αντιστάθμιση των βλαβών που προκαλεί η μακρά καθιστική στάση, υπογραμμίζοντας τη σημασία μιας διατροφής πλούσιας σε αντιοξειδωτικά συστατικά και φλαβονοειδή ως μέρος μιας καθημερινής στρατηγικής προστασίας της καρδιαγγειακής υγείας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Μήπως άλλαξε μυρωδιά το σώμα σας; Τι πρέπει να ψάξετε  

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Διατροφή πριν και μετά το εμβόλιο της γρίπης – Τι λέει η επιστήμη

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ποιο ρύζι βρέθηκε συχνότερα με αρσενικό και κάδμιο, σύμφωνα με 1.734 ευρωπαϊκές ειδοποιήσεις σε διάστημα 21 ετών

Μελέτη που ανέλυσε ειδοποιήσεις του ευρωπαϊκού συστήματος RASFF την περίοδο 2002-2023 καταγράφει τα συχνότερα προβλήματα στο ρύζι, από υπολείμματα φυτοφαρμάκων και μυκοτοξίνες έως βαρέα μέταλλα και μη εγκεκριμένους γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς

Σωρεία παραβάσεων ασφάλειας τροφίμων σε μεγάλο αρτοποιείο – Η προειδοποιητική επιστολή των Αρχών

Η υπόθεση φωτίζει τις απαιτήσεις που οφείλουν να τηρούν οι επιχειρήσεις παραγωγής αρτοσκευασμάτων

PFAS στο πόσιμο νερό: Η αόρατη πρόκληση για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον – Τι δείχνουν οι μετρήσεις στην Ελλάδα

Σε αποκλειστική συνέντευξη, η Δρ Έρη Μπιζάνη εξηγεί ποια είναι η πραγματική εικόνα σήμερα για τα PFAS στο πόσιμο νερό της Ελλάδας, τι δείχνουν οι διαθέσιμες μετρήσεις και ποιες περιοχές απαιτούν αυξημένη επιτήρηση.