Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
22.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Γιατί απαγορεύτηκε διαφήμιση για το τζιν του Gordon Ramsay

ΑρχικήΟικιακάLIFEΓιατί απαγορεύτηκε διαφήμιση για το τζιν του Gordon Ramsay
spot_img

Στο στόχαστρο του οργανισμού ελέγχου διαφημίσεων της Βρετανίας το ποτό που φέρει την υπογραφή του δημοφιλούς σεφ.

Το Ramsay’s Gin, τζιν με την υπογραφή του πασίγνωστου σεφ, Gordon Ramsay, το οποίο παράγεται από την Eden Mills, κυκλοφόρησε πέρσι. Αποτέλεσε ένα ακόμα βήμα για την είσοδο του Ramsay στον κόσμο του αλκοόλ, καθώς έχει επίσης λανσάρει τη δική του σειρά ιταλικών κρασιών .

Ωστόσο, μια διαφήμιση για το Ramsay’s Gin απαγορεύτηκε μετά από καταγγελία από τον οργανισμό παρακολούθησης διαφημίσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, Advertising Standards Authority (ASA), κατά μιας ανάρτησης στο Instagram και μιας ανάρτησης στο Facebook για το ποτό. Συγκεκριμένα, μια ανάρτηση που δημοσιεύτηκε τον Μάρτιο επικεντρώθηκε στα μελιτώματα που περιέχει το τζιν.

Η ανάρτηση, σύμφωνα με δημοσίευμα του The Drinks Business, έγραφε: «Τα μελίσσια μας καλλιεργούνται σε χωράφια λίγα χιλιόμετρα μακριά από το αποστακτήριο στο Cupar. Εδώ, ο αγρότης ακολουθεί μια φιλοσοφία φυσικής ανάπτυξης που σημαίνει ότι τα μελιτώματα διατηρούν τις πλούσιες γεύσεις και τα μικροθρεπτικά συστατικά που προέρχονται από το υπέροχο terroir της Σκωτίας».

Και συνέχιζε: «Με περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα βατόμουρα, περισσότερο κάλιο από τις μπανάνες, περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια και μια γεύση μείγματος από βατόμουρο, δαμάσκηνο και σταφύλι, αυτά μπορεί να είναι τα πιο νόστιμα μελιτώματα στον κόσμο».

Η ASA έκρινε ότι το «αντιοξειδωτικό» θα ερμηνευόταν από τους καταναλωτές ως μια ευνοϊκή σύγκριση μεταξύ της περιεκτικότητας σε θρεπτικά συστατικά του προϊόντος και των φρούτων που αναφέρονται. Απαγόρευσε να κυκλοφορεί η διαφήμιση στην μορφή αυτή, καθώς κάνει ισχυρισμούς για την υγεία για ένα αλκοολούχο ποτό που κάλλιστα θα μπορούσαν να παραπλανήσουν έναν καταναλωτή.

Το Ramsay’s Gin απέσυρε αμέσως τη διαφήμιση. Η Eden Mill Distillery είπε σε απάντησή της ότι οι διαφημίσεις είχαν αναρτηθεί μόνο μία φορά, στη συνέχεια διαγράφηκαν και δεν θα χρησιμοποιηθούν ξανά.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Ισχυρισμοί σε τρόφιμα: Ψήφισμα “καταπέλτης” από την ΕΕ για την παραπλάνηση των καταναλωτών – Περιορισμός του “χωρίς προσθήκη ζάχαρης”

Σε ψήφισμά της η ΕΕ ζητά την άμεση εφαρμογή του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1924/2006 για τους ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο