Στο στόχαστρο του οργανισμού ελέγχου διαφημίσεων της Βρετανίας το ποτό που φέρει την υπογραφή του δημοφιλούς σεφ.
Το Ramsay’s Gin, τζιν με την υπογραφή του πασίγνωστου σεφ, Gordon Ramsay, το οποίο παράγεται από την Eden Mills, κυκλοφόρησε πέρσι. Αποτέλεσε ένα ακόμα βήμα για την είσοδο του Ramsay στον κόσμο του αλκοόλ, καθώς έχει επίσης λανσάρει τη δική του σειρά ιταλικών κρασιών .
Ωστόσο, μια διαφήμιση για το Ramsay’s Gin απαγορεύτηκε μετά από καταγγελία από τον οργανισμό παρακολούθησης διαφημίσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, Advertising Standards Authority (ASA), κατά μιας ανάρτησης στο Instagram και μιας ανάρτησης στο Facebook για το ποτό. Συγκεκριμένα, μια ανάρτηση που δημοσιεύτηκε τον Μάρτιο επικεντρώθηκε στα μελιτώματα που περιέχει το τζιν.
Η ανάρτηση, σύμφωνα με δημοσίευμα του The Drinks Business, έγραφε: «Τα μελίσσια μας καλλιεργούνται σε χωράφια λίγα χιλιόμετρα μακριά από το αποστακτήριο στο Cupar. Εδώ, ο αγρότης ακολουθεί μια φιλοσοφία φυσικής ανάπτυξης που σημαίνει ότι τα μελιτώματα διατηρούν τις πλούσιες γεύσεις και τα μικροθρεπτικά συστατικά που προέρχονται από το υπέροχο terroir της Σκωτίας».
Και συνέχιζε: «Με περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα βατόμουρα, περισσότερο κάλιο από τις μπανάνες, περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια και μια γεύση μείγματος από βατόμουρο, δαμάσκηνο και σταφύλι, αυτά μπορεί να είναι τα πιο νόστιμα μελιτώματα στον κόσμο».
Η ASA έκρινε ότι το «αντιοξειδωτικό» θα ερμηνευόταν από τους καταναλωτές ως μια ευνοϊκή σύγκριση μεταξύ της περιεκτικότητας σε θρεπτικά συστατικά του προϊόντος και των φρούτων που αναφέρονται. Απαγόρευσε να κυκλοφορεί η διαφήμιση στην μορφή αυτή, καθώς κάνει ισχυρισμούς για την υγεία για ένα αλκοολούχο ποτό που κάλλιστα θα μπορούσαν να παραπλανήσουν έναν καταναλωτή.
Το Ramsay’s Gin απέσυρε αμέσως τη διαφήμιση. Η Eden Mill Distillery είπε σε απάντησή της ότι οι διαφημίσεις είχαν αναρτηθεί μόνο μία φορά, στη συνέχεια διαγράφηκαν και δεν θα χρησιμοποιηθούν ξανά.