Στο twitter πάνω από το 32% των αναρτήσεων αναφέρουν επωνυμίες τροφίμων και ποτών.
H βιομηχανία τροφίμων και ποτών, όπως και να είναι τα πράγματα στον κόσμο, συνεχίζει να παρουσιάζει μόνο αύξηση και σύμφωνα με στοιχεία, τα έσοδα της μέχρι το 2025 αναμένεται να φτάσουν τα 105 δισεκατομμύρια. Ένας από τους παράγοντες που συμβάλουν σε αυτό το αποτέλεσμα είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι αναπτυσσόμενη βιομηχανία της διαφήμισης μέσω δημοφιλών πλατφόρμων αλλά και οι αλληλεπιδράσεις με τις επωνυμίες, όπως τα σχόλια πελατών καθώς και φωτογραφίες, παρουσιάζουν έντονο ενδιαφέρον από τον κόσμο. Δημοσιεύσεις με hashtag μέσω facebook, instagram αλλά και twitter με περιεχόμενο φαγητό και ποτό, έχουν την τιμητική τους τα τελευταία χρόνια. Στο twitter πάνω από το 32% των αναρτήσεων αναφέρουν επωνυμίες τροφίμων και ποτών, αναφέρει το The drink labs.
Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχουν στατιστικά που να δείχνουν τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κλάδο τροφίμων και ποτών και κατ’ επέκταση στις πωλήσεις του. Ωστόσο σύμφωνα με γαλλική έρευνα από το CGA της NielsenIQ, που αναλύει το The drink business, το 18% των καταναλωτών ποτών, πριν την έξοδο του, κάνει μια διαδικτυακή έρευνα στο μενού των κοκτέιλ. Η έρευνα αποκάλυψε ακόμα πως το 32% αυτών, ελέγχουν παράλληλα και τις κριτικές των πελατών, σύμφωνα με την έκθεση The France Mixed Drinks Report, βάση έρευνας σε 5.000 Γάλλους καταναλωτές. Τα στοιχεία δείχνουν ακόμα πως η κατανάλωση κοκτέιλ ολοένα και αυξάνεται στη Γαλλία, με τους καταναλωτές να πειραματίζονται περισσότερο στην μετά Covid19 εποχή.
Το mojito παραμένει το πιο δημοφιλές κοκτέιλ στη χώρα, ενώ το aperol spritz κερδίζει σιγά σιγά μια θέση δίπλα του. Η έρευνα της CGA έδειξε ακόμη πως αυτή η τάση για πειραματισμούς ανοίγει νέους δρόμους για τους προμηθευτές. Περισσότεροι από τους μισούς Γάλλους καταναλωτές(53%) υποστηρίζουν πως αγοράζουν κοκτέιλ κάθε φορά που βγαίνουν, το 28% πίνει κοκτέιλ πιο συχνά από ό,τι πριν από ένα χρόνο, ενώ σχεδόν οι μισοί (43%) επιλέγουν να πίνουν κοκτέιλ εκτός σπιτιού, μια αύξηση δηλαδή 7% τους τελευταίους 12 μήνες.
Ο Julien Veyron, διευθυντής λύσεων πελατών CGA Γαλλία, δήλωσε, “Τα κοκτέιλ είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες και δυναμικές κατηγορίες στο On Premise της Γαλλίας και έχουν προσελκύσει πολλούς νέους πότες μετά το τέλος των περιορισμών για τον COVID. Καθώς ο ανταγωνισμός γίνεται έντονος, είναι ζωτικής σημασίας για τους προμηθευτές εδώ να κατανοήσουν τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις και συνήθειες των καταναλωτών και να προσαρμόσουν τις στρατηγικές ανάλογα. Τα ψηφιακά και φυσικά μενού αναδεικνύονται ως βασικό σημείο επιρροής και η σωστή τοποθέτηση επωνυμιών εδώ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα είναι ένα σημαντικό βήμα προς την επιτυχία”.
Το διαδίκτυο προσφέρει στους καταναλωτές, αδιαμφισβήτητα, διαφάνεια ως προς τις υπηρεσίες αλλά και τα προϊόντα των καταστημάτων, σε μια αγορά που όλο ένα και αυξάνεται, καθιστώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναπόσπαστο κομμάτι την ανάπτυξης της.