Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
24.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Taco Bell: Διευθυντής έριξε… βραστό νερό σε πελάτες! Ζητούν αποζημίωση 1 εκατ. $

ΑρχικήΝέαΔιεθνήTaco Bell: Διευθυντής έριξε... βραστό νερό σε πελάτες! Ζητούν αποζημίωση 1 εκατ. $
spot_img

Δύο πελάτισσες μήνυσαν ένα κατάστημα Taco Bell στο Τέξας, ισχυριζόμενες ότι ο διευθυντής του franchise τους έριξε βραστό νερό προκαλώντας σοβαρά εγκαύματα

Μια μήνυση που κατατέθηκε περίπου στα μέσα Ιουλίου που έλαβε χώρα στις 17 Ιουνίου σε κατάστημα της Taco Bell στο Τέξας των ΗΠΑ αποδεικνύει για άλλη μια φορά πως μερικοί  εργοδότες απλώς πρέπει να παρακολουθήσουν σεμινάρια διαχείρισης θυμού και συμπεριφοράς προς τον πελάτη.

To Taco Bell είναι μια αμερικανική αλυσίδα εστιατορίων γρήγορου φαγητού που εξυπηρετεί πάνω από δύο δισεκατομμύρια πελάτες κάθε χρόνο, σε 7.072 εστιατόρια, περισσότερο από το 93% των οποίων ανήκουν και λειτουργούν από ανεξάρτητους franchisee.

Το εν λόγω περιστατικό αφορά μια κοπέλα 16 χρονών (δεν αναφέρεται το όνομά της) και μια ακόμα ονόματι Brittany Davis, που σύμφωνα με την μηνυτήρια αναφορά υπέστησαν σοβαρά εγκαύματα και ψυχολογική κακοποίηση από τον διευθυντή του καταστήματος, ο οποίος τους πέταξε μια κατσαρόλα ζεστό νερό, κατά τη διάρκεια μιας λογομαχίας για το φαγητό τους.

Στη μήνυση αναφέρεται ότι η παραγγελία τους στο κατάστημα drive-thru (παραγγελία μέσα από αυτοκίνητο) αξίας περίπου 30 ευρώ συμπληρώθηκε λανθασμένα. Παρότι η οδηγός (μία από τις κοπέλες) πέρασε δύο φορές ξανά από το ταμείο για να συμπληρωθούν σωστά τα στοιχεία του, το ζήτημα δεν επιλύθηκε.

Οι γυναίκες, έπειτα, κατευθύνθηκαν προς την πόρτα του καταστήματος, που ήταν κλειδωμένη. Ένας υπάλληλος τις άφησε γρήγορα να μπουν, αλλά κλείδωσε την πόρτα πίσω τους.

Πλάνα που κυκλοφόρησαν μαζί με τη μήνυση και δείχνουν διάφορες γωνίες μέσα στο κατάστημα, απεικονίζουν τον διευθυντή του καταστήματος να γεμίζει μια κανάτα νερού που αχνίζει, ενώ μιλούσε στο τηλέφωνο. Επιπλέον, μια άλλη γωνία κάμερας δείχνει τον μάνατζερ να πετάει το νερό από την κατσαρόλα στις δύο γυναίκες, που στέκονται στην άλλη πλευρά του πάγκου. Οι δύο γυναίκες φαίνονται να τρέχουν μόλις το νερό τις έκαψε.

Στη μήνυση, η οποία δημοσιεύτηκε από το Fox 5, γίνεται λόγος και για απόπειρα ρίψης μιας δεύτερης κανάτας με ζεστό νερό στα θύματα, καθώς οι γυναίκες προσπαθούσαν να ξεφύγουν από το κλειδωμένο κατάστημα. Αναφέρεται, επίσης, ότι και οι δύο γυναίκες τραυματίστηκαν σοβαρά μετά το περιστατικό – η ανήλικη υπέστη εγκαύματα στο πρόσωπο και στο στήθος της, ενώ η Davis υπέστη πολλαπλές κρίσεις στο δρόμο για το νοσοκομείο πριν μεταφερθούν σε τοπική μονάδα εγκαυμάτων ΜΕΘ.

Οι γυναίκες ζητούν περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια για αποζημίωση από τη μητρική εταιρεία της Taco Bell, Yum! Brands, τον τοπικό franchisee και δύο εργαζόμενους στα καταστήματα. Οι δικηγόροι που κατέθεσαν τη μήνυση ισχυρίζονται επίσης ότι το βίντεο δείχνει έναν από τους υπαλλήλους να φανερώνει ένα όπλο που έκρυβε κάτω από τη στολή του στις δύο γυναίκες.

Η Taco Bell έμεινε σχετικά ουδέτερη για το περιστατικό, λέγοντας μόνο σε μια δήλωση ότι «παίρνουν στα σοβαρά την ασφάλεια και την ευημερία των μελών της ομάδας και των πελατών», σύμφωνα με δήλωσή εκπροσώπου της στο USA Today, αλλά αρνούμενη να σχολιάσει περαιτέρω την εκκρεμή δίκη.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Rework: το κοινό μυστικό της βιομηχανίας τροφίμων και η άγνωστη πρακτική για τους καταναλωτές

Η επαναχρησιμοποίηση περισσευμάτων και μη συμμορφούμενων είναι θεμιτή πρακτική στην βιομηχανία τροφίμων, γνωστή ως rework, που απαιτεί μεγάλη προσοχή από τις επιχειρήσεις τροφίμων και τις Αρχές.

Απάτη τροφίμων: Πιο συχνή και πιο επικίνδυνη από ότι πιστεύετε

Η απάτη τροφίμων υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων - Τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής.

Εμφιαλωμένα νερά: Κίνδυνος για τους Ευρωπαίους – Νέα παρέμβαση της Foodwatch

"Nestlé: Σταμάτα την απάτη με νερό σε πλαστικά μπουκάλια!" είναι ο τίτλος της νέας εκστρατείας της Οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Foodwatch.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα