Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
27.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η απογείωση του marketing: Τι έγινε όταν σε αγώνα μπέιζμπολ η μπάλα χτύπησε διαφήμιση μπύρας

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΗ απογείωση του marketing: Τι έγινε όταν σε αγώνα μπέιζμπολ η μπάλα χτύπησε διαφήμιση μπύρας
spot_img

Τι συνέβη όταν η διαφημιστική πινακίδα της μπύρας Coor’s Light καταστράφηκε από δυνατό χτύπημα σε αγώνα μπέιζμπολ. 

Ο παίχτης των Angels Shohei Ohtani, ενώ έπαιζε στο Citi Field την περασμένη εβδομάδα, έστειλε τη μπάλα τόσο μακριά ώστε κατάφερε να σβήσιι ένα φως LED στην διαφημιστική πινακίδα της μπύρας Coor’s Light. Η Coors Light είναι μια ελαφριά μπύρα ABV 4,2% (ΗΠΑ) που παρασκευάζεται στο Golden του Κολοράντο. Οι basiko;i ανταγωνιστές της Coors Light είναι η Miller Lite, που ανήκει επίσης στη Molson Coors, και η Bud Light , που ανήκει στην AB InBev.

Οι μαρκετίστες δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη και για αρχή απάντησαν με μία ανάρτηση στο Χ με το σχόλιο: “Φαίνεται ότι αποκτήσαμε νέο σχέδιο στο κουτάκι χάρη στον καλύτερο παίκτη στο μπέιζμπολ”.

Η ανάρτηση έλαβε περισσότερες από 1 εκατομμύριο προβολές, 7.000+ Likes και σχεδόν 1.500 αναδημοσιεύσεις. Η συντριπτικά ενθουσιώδης υποδοχή ώθησε αμέσως τη μάρκα σε δράση για να κάνει το κουτάκι πραγματικότητα, και να… τιμήσει τη στιγμή, σύμφωνα με τον Marcelo Pascoa, αντιπρόεδρο μάρκετινγκ της οικογένειας επωνυμιών Coors. Έτσι η εικόνα στο κουτί μπύρα άλλαξε άμεσα μέσω ψηφιακής εκτύπωσης, και πρόσθεσαν μία πινελιά μαύρου για να αναπαραστήσουν το χτύπημα της λάμπας LED. Η ποσότητα της νέα συσκευασίας ήταν περιορισμένη και εξαντλήθηκε αμέσως.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Rework: το κοινό μυστικό της βιομηχανίας τροφίμων και η άγνωστη πρακτική για τους καταναλωτές

Η επαναχρησιμοποίηση περισσευμάτων και μη συμμορφούμενων είναι θεμιτή πρακτική στην βιομηχανία τροφίμων, γνωστή ως rework, που απαιτεί μεγάλη προσοχή από τις επιχειρήσεις τροφίμων και τις Αρχές.

Απάτη τροφίμων: Πιο συχνή και πιο επικίνδυνη από ότι πιστεύετε

Η απάτη τροφίμων υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων - Τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής.

Εμφιαλωμένα νερά: Κίνδυνος για τους Ευρωπαίους – Νέα παρέμβαση της Foodwatch

"Nestlé: Σταμάτα την απάτη με νερό σε πλαστικά μπουκάλια!" είναι ο τίτλος της νέας εκστρατείας της Οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Foodwatch.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα