Ο παρασκευαστής και όχι το σούπερ μάρκετ ευθύνεται για την όποια ακαταλληλότητα σε ένα συσκευασμένο προϊόν, απεφάνθη το Ιταλικό Δικαστήριο.
Ένας καταναλωτής που θα βρήκε έντομα σε ένα προσυσκευασμένο πιάτο πρέπει να αποζημιωθεί και για τη ηθική βλάβη που υπέστη λόγω σοκ. Το Ακυρωτικό Δικαστήριο στην Ιταλία έκανε δεκτή την έφεση ενός πολίτη στον οποίο είχε απορριφθεί το αίτημα για αποζημίωση λόγω ηθικής βλάβης, η οποία εκτιμήθηκε από εμπειρογνώμονα σε 9%, επειδή ανέπτυξε φοβία μετά το τραύμα της κατανάλωσης έτοιμης σούπας στην οποία υπήρχαν μαύρα έντομα.
- Δείτε ακόμη: Μεγάλος κίνδυνος εγκαυμάτων: Ανακαλούνται συστήματα σιδερώματος της PHILIPS – Σπάει ο ατμολέβητας κατά τη χρήση!
Αυτός που πληρώνει ωστόσο, πρέπει να είναι ο παραγωγός και όχι το σούπερ μάρκετ όπου αγοράστηκε το έτοιμο γεύμα, διευκρίνισε το δικαστήριο, με αποτέλεσμα να αναμορφωθεί η έφεση.
- Δείτε ακόμη: Βακτήρια σε γνωστή οδοντόκρεμα – Χρησιμοποιούν μολυσμένο νερό – Έλεγχος του FDA
- Δείτε ακόμη: Κίνδυνος δηλητηρίασης από το νέο health trend με το κουκούτσι του βερίκοκου – Ανάκληση δημοφιλούς προϊόντος
Σύμφωνα με τη δικογραφία, αφού έφαγε τη σούπα, ο αιτών πήγε στο νοσοκομείο όπου διαγνώστηκε με «δυσπεπτικό σύνδρομο λόγω της πρόσληψης τροφής μολυσμένης με απροσδιόριστα έντομα».
- Δείτε ακόμη: Το υγιεινό σνακ με τα αντιγηραντικά θρεπτικά συστατικά που θα σας κάνει να φαίνεστε 10 χρόνια νεότεροι
Οι δικαστές , όπως γράφει το Il Sole 24 Ore, δέχτηκαν την έφεσή του και ακύρωσαν με αναβολή την ποινή που αρνήθηκε πρωτόδικα την αποζημίωση για ηθική βλάβη που, κατά την άποψη των πρωτοδικών, ο ιδιοκτήτης του σούπερ μάρκετ έπρεπε να είχε καταβάλει. Το πόρισμα ανατράπηκε κατόπιν προσφυγής και επιβεβαιώθηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο, το οποίο επιβεβαιώνει την ευθύνη του παραγωγού της σούπας.