Έρευνα σε 2.026 καταναλωτές
Το τι κάνουν οι καταναλωτές για να δουν εάν το φαγητό είναι χαλασμένο αποκαλύπτει νέα έρευνα, στην οποία εξετάστηκαν επίσης οι συνθήκες αποθήκευσης. Η έρευνα έγινε από τον λιανοπωλητή Currys σε 2.026 Βρετανούς καταναλωτές.
Σύμφωνα με την έρευνα την οποία δημοσίευσε το FSN:
- 1 στους 3 δοκιμάζει το φαγητό για να προλάβει τροφική δηλητηρίαση
- το 77% εφαρμόζουν το sniff τέστ (μυρίζουν) για να ελέγξουν τα τρόφιμα με πεπερασμένη ημερομηνία λήξης
- Μόλις ένας στους 10 δεν κοιτάζει την ημερομηνία λήξης
- Το 42% τηρεί επακριβώς τις οδηγίες στην ετικέτα και την ημερομηνία
- 2 στους 3 αποθηκεύουν τα υπολείμματα του φαγητού
- 3 στους 4 ξαναζεσταίνουν το φαγητό στο φούρνο μικροκυμάτων
- το 5% καταναλώνει το φαγητό κατευθείαν από το ψυγείο
- Παρόλο που η κέτσαπ Heinz λέει ότι πρέπει να ψύχεται και να καταναλώνεται εντός 8 εβδομάδων μετά το άνοιγμα, περίπου το ένα τέταρτο των ανθρώπων την διατηρούν έως και 6 μήνες. Και ενώ η μαγιονέζα Hellmans συνιστά τη χρήση του προϊόντος εντός τριών μηνών, το 17% παραδέχεται ότι διατηρεί τη μαγιονέζα έως και έξι μήνες
- Η πλειονότητα αποθηκεύει τη μαγιονέζα και την κέτσαπ στο ψυγείο
- Το 63% και το 40% προτιμά παγωμένη τη μαγιονέζα και την κέτσαπ αντίστοιχα
- Το 36% αποθηκεύει την κέτσαπ στο ντουλάπι
- Η δημοσκόπηση έδειξε ότι το 39% των συμμετεχόντων προτιμούσε να αποθηκεύει τη σοκολάτα στο ντουλάπι ενώ το 29% θεώρησε ότι πρέπει να φυλάσσεται στο ψυγείο
- 16% των καταναλωτών αποθηκεύει τις πατάτες στο ψυγείο
- 11% συντηρεί και το ψωμί στο ψυγείο.