Η πλατφόρμα δοκιμάζεται για δεύτερη φορά στο χώρο των τροφίμων και ποτών.
Το ενδιαφέρον της στην παραγωγή ποτών έχει στρέψει η συνδρομητική πλατφόρμα του Netflix, αφού σύμφωνα με το TheDrinkBusiness, προχωρά σε μια νέα συνεργασία με την Ιαπωνική επωνυμία Horoyoi που ανήκει στην Suntory, για να γιορτάσει μερικές από τις πολυαναμενόμενες εκπομπές της.
Το κουτάκι με το αλκοολούχο αναψυκτικό, που θα είναι διαθέσιμο στην Ιαπωνία από την Τρίτη 5 Νοεμβρίου, είναι ένα αλκοολούχο ποτό με γεύση κόλα, που κυκλοφόρησε το Netflix Japan σε συνεργασία με την κλασική μάρκα Horoyoi της Suntory. Η εταιρία ειδικεύεται στα ανθρακούχα ποτά που παρασκευάζονται από ένα μείγμα shochu και γλυκών, κυρίως φρουτωδών γεύσεων.
Το Horoyoi, το οποίο είναι δημοφιλές στην Ιαπωνία, είναι ένα εύρος χαμηλής περιεκτικότητας σε ABV με μόλις 3% αλκοόλ. Οι κλασικές του γεύσεις περιλαμβάνουν κόκκινο σταφύλι, λευκό σταφύλι, σόδα umeshu, αλμυρό γκρέιπφρουτ και λευκό ξινό φτιαγμένο με καλλιεργημένο γάλα.
Η νέα συνεργασία του Netflix με την επωνυμία περιλαμβάνει κουτιά τυπωμένα με εικονογραφήσεις τεσσάρων σειρών που θα κυκλοφορήσουν σύντομα στην πλατφόρμα ροής, συμπεριλαμβανομένου και του πολυαναμενόμενου Squid Game 2 που κυκλοφορεί στις 26 Δεκεμβρίου.
Το Netflix φαίνεται να έχει ξανά δοκιμάσει τις δυνάμεις του στον τομέα των τροφίμων και ποτών, αφου τον Ιούνιο του 2023, η δύναμη του streaming άνοιξε το Netflix Bites, ένα αναδυόμενο εστιατόριο στο Λος Άντζελες που φιλοξενεί σεφ από μερικά από τα μεγαλύτερα προγράμματα μαγειρικής της πλατφόρμας.