Επί του παρόντος, έχει μετονομάσει τη σειρά φρούτων γιαουρτιού «z bregov» , μειώνοντας την αναλογία ζάχαρης κατά 15% και χρησιμοποιώντας 26.000 κιλά (kg) λιγότερη ζάχαρη σε ετήσια βάση.
Aκολουθώντας τις συστάσεις του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας, η αλυσίδα SPAR στην Κροατία μειώνει τη ζάχαρη στα προϊόντα δικής της ετικέτας, κάνοντας ένα βήμα προς τη βελτίωση της δημόσιας υγείας.
Μέχρι στιγμής, 36 προϊόντα που παράγονται με το εμπορικό σήμα SPAR περιέχουν λιγότερη ζάχαρη, ενώ από τις πρώτες που υποστήριξαν αυτή την πρωτοβουλία της αλυσίδας ήταν η κροατική εταιρεία τροφίμων Vindija.
Επί του παρόντος, έχει μετονομάσει τη σειρά φρούτων γιαουρτιού «z bregov» , μειώνοντας την αναλογία ζάχαρης κατά 15% και χρησιμοποιώντας 26.000 κιλά (kg) λιγότερη ζάχαρη σε ετήσια βάση. Παρομοίως, για τη σειρά χυμών Vindija εφαρμόστηκε παρόμοια πρωτοβουλία, με τη μείωση της ζάχαρης να φτάνει τα 231.700 κιλά ετησίως. Όπως αναφέρει το European Supermarket Magazine, oι γεύσεις παραμένουν παρόμοιες με όταν τα προϊόντα περιείχαν περισσότερη ζάχαρη.
Η ιδέα προήλθε από μια παρόμοια πρωτοβουλία της SPAR στην Αυστρία , η οποία με τη βοήθεια ειδικών κατάφερε να μειώσει την ζάχαρη σε ως και 160 προϊόντα από ιδιωτικές ετικέτες, όπως SPAR, S-Budget, SPAR Natur*pur και SPAR Vital και η αναλογία ζάχαρης μειώθηκε έως και 80%, χωρίς τεχνητά υποκατάστατα ζάχαρης και χωρίς αλλαγή στη γεύση.
Η SPAR, είναι μια ολλανδική πολυεθνική αλυσίδα λιανικής πώλησης και μάρκα franchise με περίπου 12.500 καταστήματα σε 42 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Ιδρύθηκε το 1932 από τον Adriaan van Well. Μέσω των θυγατρικών της, η Spar λειτουργεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, σε μέρη της Αφρικής, της Ασίας και της Ωκεανίας. Η έδρα της βρίσκεται στο Άμστερνταμ.