Η σύγχρονη πρακτική για αύξηση του κέρδους μέσω της μείωσης της ποσότητας χωρίς καμία αλλαγή στην τιμή, χτύπησε και τον γίγαντα Fast food.
Πως θα μπορούσαν να εξαιρεθούν από τη “μόδα του Shrinkflation τα McDonald’s; Προφανώς δεν μπόρεσαν να αντισταθούν σεναυτή την έξυπνη πλην “ύπουλη” αύξηση της τιμής μέσω της μείωσης της ποσότητας του προϊόντος. Σύμφωνα με άρθρο στο Metro, μία “τεράστια ανανέωση στα κλασικά burger της όπως το Big Mac”, ανακοίνωσε η Mc Donald’s στις ΗΠΑ. Το άρθρο υποστηρίζει πως μεταξύ άλλων και τα μπιφτέκια του βοείου κρέατος της αλυσίδας Fast Food γίνονται μικρότερα, χωρίς καμία εμφανή αλλαγή στην τιμή.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν μείωση μεγέθους των μπιφτεκιών των Big Mac, το οποίο θα περιλαμβάνει δύο μικρότερα αλλά πιο ζουμερά μπιφτέκια μοσχάρι, πιο ιδιαίτερη σάλτσα και πιο φρέσκο μαρούλι και πίκλες, μαζί με ένα βουτυρώδες ψωμάκι μπριός, με τους σπόρους σουσαμιού πιο τυχαία διασκορπισμένους για μια σπιτική εμφάνιση.
Επίσης, στη σχάρα θα ψήνονται 6 μπιφτέκια αντί για 8, ώστε ο μηχανισμός αυτόματου μαγειρέματος να ασκεί λιγότερη πίεση και να διατηρεί πιο ζουμερά. Ακόμη, το τυρί θα βγαίνει από τα ψυγεία νωρίτερα, ώστε να λιώνει περισσότερο κατά το μαγείρεμα και τα κρεμμύδια θα ενυδατώνονται μετά την αγορά για περισσότερη ζουμερή γεύση. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτές οι αλλαγές μόλις κυκλοφορούν στις ΗΠΑ και η McDonald’s είπε στο Metro ότι προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια να επεκταθούν σε άλλα μέρη.
Η κίνηση αυτή ακολουθεί την κατάταξη των McDonald’s μόλις στην 13η θέση μεταξύ των αλυσίδων των ΗΠΑ, με μόνο το 28% των συμμετεχόντων να λέει ότι λαχταρά τα χάμπουργκερ του γίγαντα του γρήγορου φαγητού. «Μπορούμε να το κάνουμε γρήγορα και με ασφάλεια, αλλά δεν έχει απαραίτητα υπέροχη γεύση. Θέλουμε, λοιπόν, να ενσωματώσουμε την ποιότητα στο σημείο που βρισκόμαστε», δήλωσε ο Chris Young, ανώτερος διευθυντής της στρατηγικής του παγκόσμιου μενού της McDonald’s.