Στο πλαίσιο της προσπάθειας αντιμετώπισης της παιδικής παχυσαρκίας
Μετά το διαδίκτυο και τις περισσότερες ζώνες ενδιαφέροντος στην τηλεόραση, οι διαφημίσεις πρόχειρου φαγητού θα απαγορευτούν και σε ορισμένες υπηρεσίες λεωφορείων και τρένων στη Βρετανία, στο πλαίσιο της προσπάθειας αντιμετώπισης της παιδικής παχυσαρκίας.
Η North East, είναι μεταξύ των εννέα περιοχών που θα ενταχθούν στην πρωτοβουλία η οποία ακολουθεί την εκστρατεία AdEnough που ξεκίνησε από τον σεφ Jamie Oliver και επιχειρεί να βάλει τέλος στον βομβαρδισμό των παιδιών από μηνύματα που αφορούν το ανθυγιεινό φαγητό.
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση του Δημοτικού Συμβουλίου του Νιούκαστλ , το 26% των παιδιών σε ηλικία 6 ετών στη βορειοανατολική Ευρώπη είναι παχύσαρκα.
Περισσότερα από ένα στα πέντε παιδιά στην Αγγλία ήταν υπέρβαρα ή παχύσαρκα από τη στιγμή που ξεκινούν το δημοτικό σχολείο, σύμφωνα με κυβερνητικές στατιστικές. Το ποσοστό παχυσαρκίας ξεπερνά το ένα στα τρία παιδιά όταν αυτά τελειώνουν το δημοτικό.
Ο δήμαρχος της North East, Kim McGuinness, είπε ότι δεσμεύεται στην αποστολή «σαφούς μηνύματος στις εταιρείες πρόχειρου φαγητού και ευθυγραμμίζεται με τις ευρύτερες εθνικές προσπάθειες για περιορισμό της διαφήμισης fast food».