Οι σημαντικές επενδύσεις, η αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών αλλά και τα νέα προϊόντα στην κατηγορία παγωτού της Κρι Κρι για το 2022 βρέθηκαν, μεταξύ άλλων, στο επίκεντρο του ετήσιου συνεδρίου παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας.
Το φετινό συνέδριο, λόγω συνθηκών, πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά διαδικτυακά και σε αυτό έλαβαν μέρος, όπως κάθε χρόνο, συνεργάτες και αντιπρόσωποι της Κρι Κρι από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, το 2021 η Κρι Κρι σημείωσε σημαντική ανάπτυξη, ενώ την περυσινή χρονιά ήταν η δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα (MarketTrack Nielsen, 12/2021).
Στο πλαίσιο του ψηφιακού συνεδρίου παγωτού, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε: «Το 2021, παρ’ όλες τις δυσκολίες που επέφεραν η πανδημία και η ενεργειακή κρίση, δεν σταματήσαμε να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτή αλλά και της κοινωνίας. Καταφέραμε για ακόμα μία χρονιά να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη, όπως ο Σταθμός Βιοαερίου και Συμπαραγωγής, και συνεχίζουμε δυναμικά. “Μαζί για την υπέρβαση”, όπως είναι και το κεντρικό μας μήνυμα, ώστε το 2022 να είναι μία χρονιά γεμάτη θετικές προκλήσεις που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε για ακόμα μία φορά το όριά μας».