Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οι “ύπουλοι” τρόποι με τους οποίους οι εταιρείες χρεώνουν το ίδιο ποσό για λιγότερη ποσότητα προϊόντος

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΟι "ύπουλοι" τρόποι με τους οποίους οι εταιρείες χρεώνουν το ίδιο ποσό για λιγότερη ποσότητα προϊόντος
spot_img

Ο πληθωρισμός καλπάζει περισσότερο από ποτέ εδώ και τριάντα χρόνια, ενώ γίνεται αισθητός περισσότερο από ποτέ στην καθημερινότητά μας, αναγκάζοντας τις κατασκευάστριες εταιρείες να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Το δίλημμα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι παραγωγοί προϊόντων είναι το εξής: να αυξήσουν τις τιμές των προϊόντων τους, να πληγούν οι πωλήσεις τους και να υπάρξει θέμα με τους μετόχους αφού τα κέρδη θα είναι χαμηλότερα ή να «συρρικνώσουν» τα προϊόντα τους κρατώντας τις ίδιες τιμές;

Οι εταιρείες δείχνουν να προτιμούν τη δεύτερη επιλογή, η οποία με απλά λόγια, σημαίνει ότι τα προϊόντα μικραίνουν, αλλά σε τόσο μικρό βαθμό που ουσιαστικά, δε γίνεται αντιληπτός από τους καταναλωτές.

Έτσι, αν πρόκειται για μια συσκευασία με πατατάκια, αυτή θα έχει πέντε λιγότερα πατατάκια ή αν πρόκειται για χαρτοπετσέτες ή χαρτί υγείας, το κουτί θα έχει λιγότερα φύλλα. Επίσης, σε πολυσυσκευασίες, τα κουτιά είναι μικρότερα από όσο θα ήταν αν πωλούνταν μεμονωμένα, ενώ υπάρχουν και εταιρείες που προχωρούν σε επανασχεδιασμό των συσκευασιών τους.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα Doritos που έχουν μειώσει τον αριθμό στα πατατάκια, αφού σε κάθε σακουλάκι, πλέον, υπάρχουν πέντε λιγότερα καθώς και το Gatorade, της Pepsi Co που κυκλοφόρησε σε νέο πιο κομψό μπουκάλι το οποίο όμως είναι μειωμένο σε όγκο από 0,94 lt σε 0,82 lt, μείωση κατά περίπου 13% την οποία οι περισσότεροι καταναλωτές δεν έχουν παρατηρήσει. Και τα προϊόντα η ποσότητα των οποίων μειώθηκε είναι δεκάδες όπως καταγράφονται και στο Consumer World.

Αυτές οι μειώσεις στην ποσότητα του προϊόντος μέσα σε συσκευασία οφείλονται προφανώς και όπως προαναφέρθηκε στις αυξήσεις στις τιμές των πρώτων υλών που μαζί με την αύξηση του κόστους εργασίας και σε συνδυασμό με την αυξανόμενη ζήτηση και την κρίση στη ναυτιλία είναι μεταξύ των πολλών αιτιών για την άνοδο του πληθωρισμού.

Σε αυτά προστίθενται η πανδημία του κορονοϊού που συνεχίζει να επηρεάζει την παγκόσμια οικονομία και ακόμα περισσότερο ο πόλεμος στην Ουκρανία, του οποίου ο αντίκτυπος στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου είναι μεγάλος εξαιτίας του γεγονότος ότι η Ρωσία είναι από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πετρελαίου παγκοσμίως.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο