Το 90% των εστιατορίων χρησιμοποιούν κατεψυγμένα τρόφιμα στο μενού.
Νέα έρευνα διαπιστώνει ότι περισσότερο από το 90% των φορέων παροχής υπηρεσιών εστίασης χρησιμοποιούν κατεψυγμένα τρόφιμα στο μενού τους. Οι υπεύθυνοι αυτών των επιχειρήσεων αναφέρουν ότι τα κατεψυγμένα τρόφιμα προσφέρουν λύσεις σε πολλές από τις λειτουργικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν υπό το φως της συνεχιζόμενης διαταραχής της εφοδιαστικής αλυσίδας και της αγοράς εργασίας.
Η έρευνα έγινε στις ΗΠΑ με εντολή του Αμερικανικού Ινστιτούτου Κατεψυγμένων Τροφίμων (AFFI) και συμμετείχαν περισσότεροι από 350 επιχειρήσεις εστίασης.
«Οι χειριστές αντιμετωπίζουν μοναδικές και πιεστικές προκλήσεις στο σημερινό νέο περιβάλλον υπηρεσιών εστίασης και τα κατεψυγμένα τρόφιμα είναι μια ευεργετική πηγή για την αντιμετώπιση αυτών των αναγκών», δήλωσε η Alison Bodor, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AFFI. «Από την ευκολία προετοιμασίας έως τη διαθεσιμότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους έως τη μειωμένη σπατάλη τροφίμων, οι φορείς παροχής υπηρεσιών τροφίμων αναγνωρίζουν το πλεονέκτημα απόδοσης των κατεψυγμένων τροφίμων».
Το 40% των φορέων παροχής υπηρεσιών τροφίμων που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι αγόρασαν περισσότερα κατεψυγμένα τρόφιμα από ό,τι το 2019 και περισσότερο από το 50% ανέφερε ότι χρησιμοποιεί τόσο όσο και πριν. Η συνολική χρήση κατεψυγμένων τροφίμων στις υπηρεσίες τροφίμων είναι υψηλή και η μεγάλη πλειοψηφία των φορέων εκμετάλλευσης αναφέρει ότι αγοράζει κατεψυγμένα λαχανικά (83% των χειριστών), προϊόντα πατάτας (78%) και φρούτα (76%). Τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα κατεψυγμένα προϊόντα που αγόρασαν οι χειριστές ήταν τα ορεκτικά (75% των χειριστών ανέφεραν αυξημένες αγορές από το 2019), τα θαλασσινά (55%) και τα λαχανικά (53%).
Οι ερωτηθέντες στην έρευνα ανέφεραν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, την αλυσίδα εφοδιασμού και τη διαθεσιμότητα προϊόντων και την εργασία ως μεταξύ των κορυφαίων ζητημάτων για τις επιχειρήσεις τους. Ταυτόχρονα, οι χειριστές εντόπισαν τη διαθεσιμότητα όλο το χρόνο, τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, τη συνέπεια του προϊόντος και την ευκολία παρασκευής ως μερικά από τα βασικά οφέλη των κατεψυγμένων τροφίμων. Το 84% των χειριστών συμφώνησαν ότι τα κατεψυγμένα τρόφιμα παράγουν επίσης λιγότερα απόβλητα, τα οποία μπορούν να υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα και την εξοικονόμηση κόστους.
«Το κόστος και η εργασία συνεχίζουν να είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις για τους φορείς παροχής υπηρεσιών εστίασης και η έρευνά μας διαπίστωσε ότι τα κατεψυγμένα τρόφιμα προσφέρουν λύσεις», δήλωσε ο Joe Pawlak, διευθυντής της Technomic. «Η υψηλή διείσδυση στη χρήση και η καταγεγραμμένη ικανοποίηση υποδηλώνουν ότι τα κατεψυγμένα τρόφιμα διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην παροχή τροφίμων».
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι καταναλωτές θεωρούν εξαιρετικά αποδεκτή τη χρήση κατεψυγμένων συστατικών, δημιουργώντας ένα win-win τόσο για τον χειριστή όσο και για τον πελάτη τους. Καθώς οι χειριστές εργάζονται για να ανταποκριθούν στις μελλοντικές απαιτήσεις, όπως αυθεντικές γεύσεις, οι παγωμένες καινοτομίες και η ανάπτυξη προϊόντων όπως ορεκτικά και έθνικ γεύματα προσφέρουν νέες επιλογές.
«Τα κατεψυγμένα τρόφιμα συμβάλλουν στην κάλυψη των άμεσων απαιτήσεων των φορέων παροχής υπηρεσιών τροφίμων και θα πρέπει να αποτελούν μέρος των μελλοντικών στρατηγικών επιτυχίας», πρόσθεσε ο Bodor. «Η συνεχής καινοτομία στο κατεψυγμένο δημιουργεί ακόμα περισσότερες ευκαιρίες για λύσεις γευμάτων που θα απολαύσουν οι πελάτες».
Ένα infographic που συνοψίζει τα κορυφαία ευρήματα από το Power of Frozen in Foodservice είναι διαθέσιμο εδώ .