Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
18.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Κράτηση σε εστιατόριο: Η υψηλότερη χρέωση αποτρέπει τις ακυρώσεις

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΚράτηση σε εστιατόριο: Η υψηλότερη χρέωση αποτρέπει τις ακυρώσεις
spot_img

Σύμφωνα με Βρετανό σεφ όταν η χρέωση για μη εμφάνιση στην κράτηση είναι χαμηλή, τότε οι πελάτες ακυρώνουν πιο εύκολα.

Πολλά είναι τα εστιατόρια που έχουν πληγεί από το φαινόμενο των πελατών που δεν εμφανίζονται, με κάποιους να υποστηρίζουν πως ένα μεγαλύτερο κόστος κράτησης θα έλυνε το πρόβλημα. Σε ένα νήμα (μια σειρά από συνδεδεμένα Tweet από ένα άτομο) στο Twitter από τον Sven-Hanson Brit, τον σεφ και ιδρυτή του Oxeye στο Nine Elms του Λονδίνου, παρουσίασε στοιχεία που στηρίζουν αυτή την άποψη.

   Ο Brit αναφέρθηκε στο σύστημα κρατήσεων που διαθέτουν και πως αρχικά είχαν διαμορφώσει το κόστος κράτησης στις 50£ (56,63€) το άτομο, το οποίο και διατήρησαν τρεις μήνες. Με τον φόβο ωστόσο, πως κάποιοι δεν θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για κάποιον άλλο, αποφάσισαν να διαμορφώσουν την τιμή στα 5£ (5,66€) ελπίζοντας πως θα ενθαρρύνουν αρκετό κόσμο με αυτόν το τρόπο. Κάτι τέτοιο όμως δε συνέβη, αφού σύμφωνα με τα λεγόμενα του σεφ, όταν η χρέωση ήταν 50 λίρες, σημείωσαν μηδενικές ακυρώσεις στο εστιατόριο ενώ όταν μειώθηκε στις 5 λίρες, οι ακυρώσεις διαδέχονταν η μια την άλλη. Ο Βρετανός κατέληξε πως παρόλο που ο αριθμός κρατήσεων ήταν ίδιος και στις δυο περιπτώσεις, όταν ο πελάτης πλήρωνε περισσότερο το σκεφτόταν και περισσότερο να ακυρώσει την κράτηση.

    Παρόμοια περίπτωση ακύρωσης αντιμετώπισε και ο Ισπανός σεφ εστιατορίου με δυο αστέρια Michelin, Amelia,  Paulo Airaudo, νωρίτερα αυτό το μήνα, όταν αναγκάστηκε να χρεώσει 510 ευρώ για παρέα που δεν εμφανίστηκε. Όταν ο πελάτης δυσαρεστημένος κινήθηκε νομικά εναντίον του σεφ, το δικαστήριο τον δικαίωσε.

   Ο συγγραφέας της λίστας κρασιών Douglas Blyde είπε στην TheDrinkBussines : “Ίσως οι πελάτες θα μπορούσαν να συμφωνήσουν για μια μέγιστη, προεγκεκριμένη δαπάνη. Με μια τυπική έκπτωση σε περίπτωση έγκαιρων ακυρώσεων, η οποία αυξάνεται σε περίπτωση μη εμφάνισης, όπως κάνει η υπηρεσία σοφέρ, Wheely”. Αντίθετα ο Tom Fahey, ο εστιάτορας πίσω από το The Terrace in the Isle of Wight, υποστηρίζει στην TheDrinkBussines, πως οι επισκέπτες έρχονται να απολαύσουν το δείπνο που το εστιατόριο οφείλει να τους προσφέρει και είναι απαραίτητο να προγραμματίζουν.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Lidl: Καταγγελία στο Cibum για σκουλήκι σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής

Σκουλήκι μέσα σε σοκολάτα που πωλείται στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl στην Ελλάδα βρήκε καταναλωτής.

Συναγερμός στην Ευρώπη – Θανατηφόρες τροφικές δηλητηριάσεις από καπνιστό σολομό

Ανακοίνωση ECDC και EFSA για παρατεταμένο ξέσπασμα Listeria monocytogenes σε πολλές χώρες που συνδέεται με προϊόντα καπνιστού σολομού.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα