Όταν μία γκάφα στο σερβίρισμα κρασιού έγινε η καλύτερη διαφήμιση για το εστιατόριο
Ένα μοιραίο –αλλά απολαυστικό για τους πελάτες– λάθος στο εστιατόριο Hawksmoor στο Μάντσεστερ έκανε τον γύρο του κόσμου, όταν δύο θαμώνες απόλαυσαν κατά λάθος ένα εξαιρετικά σπάνιο μπουκάλι κρασί αξίας £4.500, αντί για το πολύ πιο “σεμνό” των £200 που είχαν παραγγείλει. Ο συνιδρυτής της αλυσίδας steakhouse, Will Beckett, μίλησε πρόσφατα στο The Go To Food Podcast και αποκάλυψε τις λεπτομέρειες του περιστατικού, το οποίο συνέβη το 2019 αλλά εξακολουθεί να συζητιέται ως παράδειγμα επαγγελματικής γενναιοδωρίας και θετικού χειρισμού κρίσεων.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ανακαλείται θυμάρι με επικίνδυνο παθογόνο – Προειδοποίηση για σοβαρούς κινδύνους υγείας
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Έφηβος παραλίγο να καεί ζωντανός από τον φορτιστή του κινητού του – Συγκλονιστικές φωτογραφίες
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αρσενικό, κάδμιο, μαγγάνιο και άλλα βαρέα μέταλλα σε μαντεμένια τηγάνια – Αποτελέσματα εργαστηριακού ελέγχου
Όπως περιέγραψε, η σερβιτόρα, μέσα στη ρουτίνα της βραδιάς, μπέρδεψε τις ετικέτες και αντί για ένα καλό –αλλά όχι εξωφρενικά ακριβό– Pomerol, σέρβιρε στους πελάτες ένα Château Le Pin 2001, ένα εξαιρετικά σπάνιο Bordeaux. Όταν οι πελάτες ζήτησαν και δεύτερο μπουκάλι, η σερβιτόρα διαπίστωσε ότι… δεν υπήρχε άλλο. Και τότε κατάλαβε τι είχε συμβεί.
Η πρώτη της αντίδραση, όπως θυμάται ο Beckett, ήταν: «Ω, Θεέ μου!». Ωστόσο, διατήρησε την ψυχραιμία της μπροστά στους πελάτες, απλώς αναφέροντάς τους ότι το κρασί είχε τελειώσει και προτείνοντάς τους μια εναλλακτική.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Σοκ στην αγορά προϊόντων χωρίς γλουτένη: Τοξικά βαρέα μέταλλα σε δημοφιλή σνακ – Εργαστηριακή ανάλυση
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Τελικά γίνεται να αδυνατίσουμε χωρίς γυμναστική;
Η διεύθυνση του εστιατορίου χειρίστηκε το θέμα με ιδιαίτερο χιούμορ. Στο Twitter, έγραψαν:
«Στον πελάτη που κατά λάθος πήρε ένα Chateau le Pin Pomerol 2001 αξίας £4.500 – ελπίζουμε να πέρασες υπέροχα! Στον υπάλληλο που το έδωσε κατά λάθος – ψηλά το κεφάλι! Τα λάθη συμβαίνουν και σε αγαπάμε όπως και να ’χει». Το αποτέλεσμα; Όπως παραδέχτηκε ο Beckett, η δημοσιότητα που κέρδισε το εστιατόριο ήταν τεράστια – η πελατεία αυξήθηκε θεαματικά και τελικά το «λάθος» τους απέφερε περισσότερα κέρδη απ’ ό,τι ζημιά. Όσο για τη σερβιτόρα; Προήχθη στη θέση της διευθύντριας λίγους μήνες αργότερα. Δικαίως – γιατί σε έναν κόσμο γεμάτο λάθη, αυτό που μετράει είναι πώς τα διαχειρίζεσαι.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αγγούρια μολυσμένα με επικίνδυνο βακτήριο – Μαζική ανάκληση