Παρασκευή, 20 Ιουνίου, 2025
33.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το γκουρμέ λάθος που έγινε viral: «Συγγνώμη, κατά λάθος σας σερβίραμε ένα κρασί αξίας… 4.500!»

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΤο γκουρμέ λάθος που έγινε viral: «Συγγνώμη, κατά λάθος σας σερβίραμε ένα κρασί αξίας… 4.500!»
spot_img

Όταν μία γκάφα στο σερβίρισμα κρασιού έγινε η καλύτερη διαφήμιση για το εστιατόριο

Ένα μοιραίο –αλλά απολαυστικό για τους πελάτες– λάθος στο εστιατόριο Hawksmoor στο Μάντσεστερ έκανε τον γύρο του κόσμου, όταν δύο θαμώνες απόλαυσαν κατά λάθος ένα εξαιρετικά σπάνιο μπουκάλι κρασί αξίας £4.500, αντί για το πολύ πιο “σεμνό” των £200 που είχαν παραγγείλει. Ο συνιδρυτής της αλυσίδας steakhouse, Will Beckett, μίλησε πρόσφατα στο The Go To Food Podcast και αποκάλυψε τις λεπτομέρειες του περιστατικού, το οποίο συνέβη το 2019 αλλά εξακολουθεί να συζητιέται ως παράδειγμα επαγγελματικής γενναιοδωρίας και θετικού χειρισμού κρίσεων.

Εγγραφείτε στο πρώτο ειδικό Σεμινάριο για την ορθή χρήση του όρου ”Μπορεί να περιέχει…” και άλλα περί αλλεργιογόνων στην Ελλάδα.

Όπως περιέγραψε, η σερβιτόρα, μέσα στη ρουτίνα της βραδιάς, μπέρδεψε τις ετικέτες και αντί για ένα καλό –αλλά όχι εξωφρενικά ακριβό– Pomerol, σέρβιρε στους πελάτες ένα Château Le Pin 2001, ένα εξαιρετικά σπάνιο Bordeaux. Όταν οι πελάτες ζήτησαν και δεύτερο μπουκάλι, η σερβιτόρα διαπίστωσε ότι… δεν υπήρχε άλλο. Και τότε κατάλαβε τι είχε συμβεί.

Η πρώτη της αντίδραση, όπως θυμάται ο Beckett, ήταν: «Ω, Θεέ μου!». Ωστόσο, διατήρησε την ψυχραιμία της μπροστά στους πελάτες, απλώς αναφέροντάς τους ότι το κρασί είχε τελειώσει και προτείνοντάς τους μια εναλλακτική.

Η διεύθυνση του εστιατορίου χειρίστηκε το θέμα με ιδιαίτερο χιούμορ. Στο Twitter, έγραψαν:
«Στον πελάτη που κατά λάθος πήρε ένα Chateau le Pin Pomerol 2001 αξίας £4.500 – ελπίζουμε να πέρασες υπέροχα! Στον υπάλληλο που το έδωσε κατά λάθος – ψηλά το κεφάλι! Τα λάθη συμβαίνουν και σε αγαπάμε όπως και να ’χει». Το αποτέλεσμα; Όπως παραδέχτηκε ο Beckett, η δημοσιότητα που κέρδισε το εστιατόριο ήταν τεράστια – η πελατεία αυξήθηκε θεαματικά και τελικά το «λάθος» τους απέφερε περισσότερα κέρδη απ’ ό,τι ζημιά. Όσο για τη σερβιτόρα; Προήχθη στη θέση της διευθύντριας λίγους μήνες αργότερα. Δικαίως – γιατί σε έναν κόσμο γεμάτο λάθη, αυτό που μετράει είναι πώς τα διαχειρίζεσαι.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πόσο υγιεινό είναι το γιαούρτι σας;

Το «καλό» γιαούρτι υπάρχει, αλλά θέλει προσοχή

Προειδοποίηση σε όσους πίνουν στιγμιαίο καφέ – Ερευνητές τον συνδέουν με σοβαρή πάθηση στα μάτια

Ο στιγμιαίος καφές μπορεί να βλάψει τα μάτια σας, σύμφωνα με γενετική μελέτη

Νεκρό 12χρονο παιδί και τρία στο νοσοκομείο με αιμολυτικό σύνδρομο από τροφική δηλητηρίαση

Επτά συνολικά σοβαρά κρούσματα τροφικής δηλητηρίασης σε παιδιά με συμπτώματα αιματηρής διάρροιας στη Γαλλία - Δωδεκάχρονος υπέκυψε μετά από αιμολυτικό ουραιμικό σύνδρομο
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα