Νέα έρευνα σε περίπου 5.000 καταναλωτές των ΗΠΑ για τις συνήθειές τους όσον αφορά στο φαστ φουντ και τις πρόσφατες εμπειρίες τους αξιολογεί αρνητικά μεγάλα ονόματα, όπως της McDonald’s.
H McDonald’s είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα γρήγορου φαγητού στον κόσμο, με παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες παγκοσμίως. Βάσει αυτού του αριθμού θα περίμενε κανείς να είναι και πρώτη στην καρδιά των καταναλωτών, σωστά;
Μια νέα έρευνα από την εταιρεία διερεύνησης αγοράς Market Force σε περίπου 5.000 καταναλωτές των ΗΠΑ για τις συνήθειές τους όσον αφορά στο φαστ φουντ και τις πρόσφατες εμπειρίες τους, απέδειξε το αντίθετο!
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι αλυσίδες Papa Murphy’s, Jersey Mike’s και Raising Cane’s τερμάτισαν στην πρώτη πεντάδα, αντίστοιχα. Ως κορυφαίο εστιατόριο, αναδείχθηκε το Chick-Fil-A, το οποίο διαθέτει περίπου 2.800 καταστήματα σε 49 πολιτείες των ΗΠΑ.
Η έρευνα αξιολόγησε συνολικά χρησιμοποίησε πέντε παράγοντες για τον υπολογισμό της ικανοποίησης των πελατών από την κάθε αλυσίδα: ποιότητα φαγητού, ταχύτητα εξυπηρέτησης, φιλικότητα του προσωπικού, ατμόσφαιρα στο εστιατόριο και αν το φαγητό άξιζε τα χρήματα που δαπανήθηκαν.
Εκτός, όμως, από την αξιολόγηση των υπηρεσιών, η εταιρεία διερεύνησης αγοράς έθεσε, επίσης, ερωτήματα και για την εικόνα και τις αξίες της επωνυμίας. Τόσο η Chick-fil-A όσο και η Starbucks συγκέντρωσαν πολωτικές αντιδράσεις από τους πελάτες, καθώς, αν και οι περισσότεροι άνθρωποι έκριναν θετικά τις εταιρείες, υπήρξε μεγάλος αριθμός αρνητικών σχολίων.
Συγκεκριμένα, η Chick-fil-A έχει λάβει στο παρελθόν έντονη κριτική για τις συντηρητικές θέσεις της ως εταιρεία, καθώς έχει αντιτεθεί ακόμα και στο γάμο ομόφυλων ζευγαριών. Επιπλέον, η Starbucks έχει βρεθεί στο επίκεντρο των ΜΜΕ πολλές φορές για αντεργατικές πρακτικές σε βάρος των εργαζομένων της.
Το ίδιο συνέβη και στην περίπτωση της McDonald’s, η οποία έλαβε πολύ περισσότερα θετικά σχόλια από αρνητικά, αλλά και τις περισσότερες κακές κριτικές από κάθε άλλη αλυσίδα στην έρευνα!