“Για δεκαετίες, οι άνθρωποι αναρωτιόντουσαν γιατί τα ψωμάκια για χοτ ντογκ έρχονται σε συσκευασίες των 8, ενώ τα ψωμάκια των 10 τεμαχίων…”
H Heinz με τη διαφημιστική εταιρία Rethink συνεχίζει να δημιουργεί και να μονοπωλεί το ενδιαφέρων των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όχι μόνο.
Αυτή τη φορά, λύνει το πρόβλημα, που πολλοί καταναλωτές εξέφραζαν μέσω αναρτήσεων ή χιουμοριστικών βίντεο, της αναλογίας των λουκάνικων με τα ψωμάκια. Και ναι, είναι ενοχλητικό, τα χοτ ντογκ να πωλούνται σε συσκευασίες των 10, ενώ τα ψωμάκια σε συσκευασίες των οκτώ. Καταναλωτές κατά καιρούς εξέφραζαν τη δυσαρέσκεια τους για αυτή την περίεργη δυσαναλογία. Και αυτό εκμεταλλεύτηκε ο κολοσσός τροφίμων.
H συνεργασία Heinz – το κέτσαπ της οποίας είναι βασικό στην ένωση αυτών των δύο – και Rethink και της εταιρείας WONDER, φαίνεται να αποδίδει αφού έχουν δημιουργήσει μαζί μια σειρά από επιτυχημένες αλλά και δημιουργικές καμπάνιες. Υπενθυμίζεται πως στην τελευταία, η heinz ανέλαβε να αναδείξει με έξυπνο τρόπο “την απάτη Ketchup” των εστιατορίων εις βάρος της επωνυμίας της.
Η εταιρία αυτή τη φορά, ανέλαβε να “ισοφαρίσει” τη διαφορά αυτή και να κάνει το “Hot Dog Pact” την φετινή καμπάνια δημιουργικότητας της. Όπως αναφέρεται και στο σχετικό βίντεο της καμπάνιας, “Η Heinz δεν φτιάχνει hotdogs αλλά τα κάνει καλύτερα, έτσι ως κοινό στοιχείο και των δυο (ψωμάκι και λουκάνικο), ανέλαβε να λύσει τη δυσαναλογία αυτή”
Μια αναφορά στο Change.org συγκέντρωσε 15.000 υπογραφές τις πρώτες 24 ώρες και η εκστρατεία επικρατούσε στα MME. “Αν ρίξετε μια μάτια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Heinz είναι πραγματικά ενοχλητική, αλλά με την καλή έννοια”, είπε ένας κριτής των Creativity Awards. “Είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που πιθανότατα όλοι έχουμε καταλήξει σε μια κριτική και είπαμε, “Α, αυτό είναι τόσο αληθινό!” Και μετά πήγε, “Τι να το κάνουμε;” Είχαν την απόλυτη τρέλα όχι μόνο να το εκφράσουν, αλλά και να το στηρίξουν, να το δημοσιοποιήσουν και να το προωθήσουν. Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να δημιουργήσετε μια τέτοια ατμόσφαιρα γύρω από αυτό; ”.