Ένας έξυπνος τρόπος έρευνας σε εστιατόρια, πριν το λανσάρισμα νέων προϊόντων στην αγορά
Αν το κλειδί μιας επιτυχημένης επιχείρησης είναι η εξέλιξη, τότε η Heinz είναι μάλλον πολύ ενημερωμένη ως προς αυτό. Από τη μια επιτυχημένη καμπάνια στη άλλη, η εταιρία φαίνεται να ακολουθεί τους καταναλωτές αλλά και τις ανάγκες της αγορας.
Η ηγέτιδα στο χώρο της ketchup, εταιρία, τώρα στόχο έχει να παράσχει στους καταναλωτές τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία σαλτσών, μέσα από έναν μηχανισμό που θα διατίθεται σε εστιατόρια. Ο καταναλωτής θα έχει την ευκαιρία να προσαρμόσει και να επιλέξει ανάμεσα από 200 διαφορετικούς συνδυασμούς γεύσεων, μέσω του μηχανήματος που δημιουργήθηκε μόλις σε έξι μήνες δια χειρός Microsoft.
Το εγχείρημα αυτό θα έχει διπλό χαρακτήρα. Από τη μια θα μπορεί να ικανοποιεί τους πιο απαιτητικούς πελάτες και αυτούς που αναζητούν περισσότερη ποικιλία, και από την άλλη θα λειτουργήσει σαν μετρητής που θα βοηθήσει την εταιρία να κατανοήσει τι αρέσει περισσότερο στον κόσμο. Με αυτόν το τροπο θα επιλέξει ποιες νέες γεύσεις θα πρέπει να κυκλοφορήσει στα παντοπωλεία.
Το Heinz Remix είναι μια κίνηση της εταιρίας να αυξήσει τις πωλήσεις της, εκτός από τα προϊόντα που προορίζονται για οικιακή χρήση, το οποίο θα αποκαλύψει στο National Restaurant Association Show, που ξεκινά το ερχόμενο Σάββατο στο Σικάγο, σύμφωνα με το CNBC. “Είμαστε πολύ ξεκάθαροι ότι η υπηρεσία μακριά από το σπίτι και το φαγητό μας δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσουμε, να μάθουμε, να κατανοήσουμε και να χτίσουμε τις τάσεις πολύ νωρίτερα από ό,τι κάναμε ιστορικά”, δήλωσε ο Peter Hall, επικεφαλής της Kraft Heinz στο North της. Αμερικανικό τμήμα υπηρεσιών εστίασης. Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία επεξεργάζεται παράλληλα τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε το μηχάνημα να λειτουργήσει και σε διανομή.
Μέσα από το Heinz remix, οι καταναλωτές θα χρησιμοποιούν την οθόνη αφής για να επιλέξουν τα υλικά που προτιμούν στη σάλτσα τους καθώς και τα επίπεδα έντασης. “Είμαστε σε αυτό το ταξίδι για να κάνουμε την καινοτομία τον υπ’ αριθμόν ένα μοχλό ανάπτυξης σε όλη την επιχείρησή μας”, δήλωσε ο Alan Kleinerman, επικεφαλής του τμήματος διαταραχών στην Kraft Heinz, στο CNBC. “Για να το κάνουμε αυτό, ξέραμε ότι έπρεπε να λειτουργούμε διαφορετικά από ό,τι στο παρελθόν, να σκεφτόμαστε ευρύτερα, να είμαστε πιο καταναλωτοκεντρικοί”.
Ο σχεδιασμός του Heinz Remix, παρ’ όλο που είναι κάτι νέο, προσομοιάζει αρκετά με το μηχάνημα αναψυκτικών της Coca-Cola, Freestyle, το οποίο κυκλοφόρησε πριν από σχεδόν 15 χρόνια.