cibum team
Οι μεταμφιεσμένες συσκευασίες μπορούν να τοποθετηθούν σε βιβλιοθήκες, σε ντουλάπια κρεβατοκάμαρας ή κουζίνας ή ακόμη και στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου και κανείς να μην καταλάβει ότι μέσα έχουν γεμιστά μπισκοτάκια.
Προβληματισμός που φτάνει και τα όρια της απόγνωσης τις στιγμές που έχουμε αγοράσει ένα πακέτο μπισκότα και… μας τα τρώνε άλλοι. Ντροπή όταν μας πιάνουν τα παιδιά στα πράσα τη στιγμή που τρώμε απαγορευμένα γλυκά… Για αυτό και πολλοί οδηγούνται στην αναζήτηση κρυφών σημείων και βάζουν μέσα σε κρυψώνες ότι μπορεί να σωθεί… Η oreo όμως βρήκε τη λύση. Δημιούργησε συσκευασίες με μπισκότα oreo που δεν φαίνεται ότι έχουν μέσα μπισκότα oreo! Το αποκαλεί «Πρόγραμμα προστασίας Thins» και πρόκειται για την μεταμφιεσμένη συσκευασία για τα μπισκότα Oreo Thins που δεν θυμίζει σε τίποτα τα νόστιμα και δημοφιλή μπισκότα. Η μάρκα συνεργάστηκε με άλλες εταιρείες όπως η Ford, η Hanes, η Green Giant και η Better Homes & Gardens για να μεταμφιέσουν τις συσκευασίες σε βιβλίο μαγειρικής, πακέτο με ρύζι κουνουπιδιού, συσκευασία για 3 t-shirts, ακόμη και ένα εγχειρίδιο φορτηγού ford! Οι μεταμφιεσμένες συσκευασίες μπορούν να τοποθετηθούν σε βιβλιοθήκες ή σε ντουλάπια κουζίνας ή ακόμη και στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου και κανείς να μην καταλάβει ότι μέσα έχουν γεμιστά μπισκοτάκια.
Ο διευθυντής εμπορικών σημάτων της Oreo, Sydney Kranzmann, λέει ότι η ιδέα απευθύνεται σε ενήλικες, ειδικά γονείς . «Για χρόνια, οι γονείς μας λένε ότι τα παιδιά κλέβουν τα μπισκότα τους Oreo Thins και έχουμε δει πολλούς ενήλικες να καταφεύγουν να κρύβουν τα μπισκότα τους από άλλα μέλη της οικογένειας», λέει ο Kranzmann σε ένα email. « εκμεταλλευόμενοι την τακτική των γονιών μας, η παιχνιδιάρικη και έξυπνη καμπάνια μετέφερε τέλεια το μήνυμα ότι το Oreo Thins είναι cookies για ενήλικες και παρέχει μια πιο “ενήλικη” εμπειρία σνακ».
Η επωνυμία συνεργάστηκε με μια λίστα διαφημιστικών εταιρειών και συνεργατών σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων των The Community, MediaMonks, 360i, Weber Shandwick και VaynerMedia. Συνεργάστηκε επίσης με τους τηλεοπτικούς αστέρες Kevin και Danielle Jonas για να προωθήσουν τη συσκευασία περιορισμένης έκδοσης στο Instagram . Το μόνο μειονέκτημα, είναι ότι υπάρχουν μόνο 3.000 πακέτα διαθέσιμα, όλα με σειρά προτεραιότητας. Στα κοινωνικά της κανάλια, η Oreo προκάλεσε τους θαυμαστές να μοιραστούν τα πιο ευφάνταστες κρυψώνες τους, χρησιμοποιώντας το hashtag #THINSProtectionProgram, για να κερδίσουν ένα από τα πακέτα ειδικής έκδοσης και 25.000 $.
Δείτε σήμερα:
Μουχλιασμένο ψωμί: Μπορούμε να το φάμε, αφαιρώντας το χαλασμένο μέρος;
Μικροπλαστικά σε τρόφιμα και νερό: Είναι επιβλαβή για την υγεία;
Απολύσεις ανεμβολίαστων εργαζομένων: Τι απαντά ο Α. Γεωργιάδης
Πρωτοπορία: Η Unilever εισάγει ετικέτες αποτυπώματος άνθρακα στα τρόφιμα!
Burger King: Αντί για το μενού, έγραψαν «συγνώμη για την ταλαιπωρία» και παραιτήθηκαν!
Κρούσματα σαλμονέλας από ταχίνι σε πέντε Ευρωπαϊκές χώρες
Απίστευτο: Παγωτό με γεύση μακαρόνια με τυρί από την KRAFT
Έρχονται νέες ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Πώς να προωθήσετε την επιχείρησή σας μέσω των social media
Είμαι ψυχολογικά έτοιμος να ξεκινήσω δίαιτα; Κάντε το τεστ να δείτε!