Έρευνα αποκαλύπτει πώς οι καταναλωτές σκοπεύουν να απολαύσουν περισσότερο αυτές τις γιορτές.
Σύμφωνα με έρευνα από την Golin σε συνεργασία με την Dynata για λογαριασμό της Ferrero το 56% των ενηλίκων προτιμά να κάνει δώρο, αλλά και να παίρνει ως δώρο γιορτινές σοκολάτες αντί για κρασί, να παρακολουθεί χριστουγεννιάτικες ταινίες, να στολίζουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους και να συμμετέχουν σε γιορτινά πάρτι μεταξύ άλλων. Βέβαια η Ferrero πίσω από την έρευνα έιναι παγκόσμια σοκολατοβιομηχανία με δημοφιλής μάρκες όπως Ferrero Rocher, Nutella, Kinder και Royal Dansk.
Η έρευνα διεξήχθη διαδικτυακά από τις 12 έως τις 20 Νοεμβρίου σε 2.002 ενήλικες ηλικίας 18 ετών και άνω. Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα είναι πως το 46% δεν αποκαλύπτουν ότι τα φαγητά που σερβίρουν είναι αγορασμένα και λένε ψέματα πως είναι σπιτικά ενώ το 64% επιτρέπουν στον εαυτό τους να αφεθούν κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου και να καταναλώσουν περισσότερα γλυκά και εδέσματα.
Το 65% των ενηλίκων πηγαίνει στο σουπερμάρκετ πιο πολλές φορές από το συνηθισμένο κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, το 57% των ενηλίκων ψήνει επιπλέον εορταστικές λιχουδιές, ώστε να έχουν υπολείμματα μετά τις γιορτές, και το 72% των ενηλίκων είπε ότι θα προτιμούσε να λαμβάνει σοκολάτα ή καραμέλα στις κάλτσες τους αντί για τσίχλες.