Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
17 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Έρευνα: Πως επηρεάζουν οι celebrities τις προτιμήσεις των καταναλωτών στη βιομηχανία τροφίμων

ΑρχικήPicksNews LineΈρευνα: Πως επηρεάζουν οι celebrities τις προτιμήσεις των καταναλωτών στη βιομηχανία τροφίμων
spot_img

Η συνάφεια των celebrities με το προϊόν αποτελεί το Νο. 1 παράγοντα για τις αγορές τροφίμων από τους καταναλωτές σύμφωνα με νέα έρευνα

Το πως επηρεάζονται οι καταναλωτές τροφίμων από τους celebrities μελέτησε έρευνα σε 316 εθελοντές στην Ισπανία, υποδεικνύοντας τη συνάφειας των διασημοτήτων με τα προϊόντα ως καθοριστικό παράγοντα των επιλογών τους.

Η χρήση των celebrities ως μεθόδου επικοινωνίας έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ειδικά με την ανάπτυξη των social media. Πολλοί καταναλωτές, μάλιστα, είναι πρόθυμοι να αγοράσουν και να πληρώσουν αδρά για τα προϊόντα που υποστηρίζουν οι αγαπημένες τους διασημότητες. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι συστάσεις από διασημότητες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι όλο και πιο σημαντικές για την αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Γι’ αυτό το λόγο, μία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Foods μελέτησε εμπειρικά την επιρροή των διασημοτήτων στη συμπεριφορά των καταναλωτών και πιο συγκεκριμένα, τα χαρακτηριστικά εκείνα των celebrities που επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών και την προθυμία τους να πληρώσουν μεγάλα ποσά. Τα χαρακτηριστικά των celebrities που αναλύθηκαν ήταν η αξιοπιστία, η εξειδίκευση, η εμφάνιση και η συνάφειά τους με το διαφημιζόμενο προϊόν.

Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 316 καταναλωτών στην Ισπανία τον Ιούνιο του 2021. Τα δεδομένα που ελήφθησαν συλλέχθηκαν μέσω τυχαίας δειγματοληψίας χρησιμοποιώντας ένα online ερωτηματολόγιο. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε πως οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν και να πληρώσουν περισσότερο για προϊόντα διατροφής λόγω της αξιοπιστίας και της συνάφειας των διασημοτήτων με τα προϊόντα. Με άλλα λόγια, οι διασημότητες που θεωρούνται συναφείς, ειλικρινείς και αξιόπιστοι, έχουν ακεραιότητα και ενδιαφέρονται για την υγεία των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να επηρεάσουν τη διατροφική συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού.

Ένα άλλο αξιοσημείωτο εύρημα της παρούσας έρευνας είναι ότι η ελκυστικότητα των διασημοτήτων δεν επηρεάζει την αξιοπιστία ή με τη σειρά της τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι πιο ελκυστικοί celebrities έχουν αντίκτυπο στη στάση και τη συμπεριφορά των καταναλωτών μόνο για προϊόντα που σχετίζονται με την εμφάνιση, όπως για παράδειγμα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς. Επίσης, η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση διασημοτήτων σε ό,τι αφορά το φαγητό ή το μαγείρεμα δε φαίνεται να επηρεάζει την αξιοπιστία τους, επομένως δεν επηρεάζει και τη συμπεριφορά του καταναλωτή.

Συμπερασματικά, τα ευρήματα τονίζουν το ότι οι έμποροι τροφίμων θα πρέπει να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στη συνάφεια των διασημοτήτων με τα προϊόντα και λιγότερο στην ελκυστικότητα και την εξειδίκευσή τους. Επιπλέον, η παρούσα έρευνα επιβεβαιώνει το ότι η χρήση διασημοτήτων είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ επικοινωνίας για να επηρεάσει την πρόθεση αγοράς τροφίμων αλλά και τη ζήτηση συγκεκριμένων προϊόντων από τους καταναλωτές.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Οι πρώτες εικόνες από την τελετή απονομής των βραβείων FEA – Φωτο

Πλήθος κόσμου αυτή την ώρα στην τελετή απονομής των βραβείων FoodExperts’ Awards του Cibum.

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο