Έκθεση 2024 της Mintel, για τις τάσεις στην οικιακή μαγειρική.
Σε μια έκθεση της Mintel’s UK για το Mαγείρεμα στην Eγχώρια Aγορά η οποία εξέτασε τη στάση των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου απέναντι στο μαγείρεμα στο σπίτι, τα αποτελέσματα έδειξαν πως σε ποσοστό 46%, οι καταναλωτές προτιμούν να μαγειρεύουν τα πάντα από το μηδέν. Έναντι ενός 30% περίπου, που έδειξε πως χρησιμοποιούν κάποια προετοιμασμένα στοιχεία στα γεύματα τους, και ένα περίπου 15% που προτιμά έτοιμα γεύματα.
Η έκθεση εξέτασε γενικά τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι καταναλωτές για να εξοικονομήσουν χρήματα όταν μαγειρεύουν στο σπίτι και τις ευκαιρίες για τις επωνυμίες να τοποθετηθούν ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα τους καταναλωτές που μαγειρεύουν στο σπίτι. Αυτή η έκθεση καλύπτει τις στάσεις των καταναλωτών, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τις τάσεις της βιομηχανίας, τις προκλήσεις της αγοράς και τα στατιστικά στοιχεία για την αγορά οικιακής μαγειρικής στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Το να κάνετε τα γεύματα πιο υγιεινά είναι ο κύριος λόγος για το μαγείρεμα των γευμάτων εντελώς/μερικώς από την αρχή, με πάνω από τους μισούς οικιακούς μάγειρες να αναφέρουν αυτή τους την ανάγκη. Προχωρώντας προς τα εμπρός, το ενδιαφέρον για την υγιεινή διατροφή αναμένεται να αποκτήσει περαιτέρω δυναμική, υπογραμμίζοντας την πιεστική ανάγκη για προϊόντα συντόμευσης και έτοιμα γεύματα που θα καθησυχάζουν τους καταναλωτές για τα διαπιστευτήριά τους καλύτερα για εσάς.
Σχεδόν οι μισοί από τους οικιακούς μάγειρες λένε ότι οι ανησυχίες για τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα τους έχουν κάνει να μαγειρεύουν στο σπίτι περισσότερο σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν. Συστατικά των γευμάτων, όπως το επεξεργασμένο κρέας, τα υποκατάστατα κρέατος και οι σάλτσες μαγειρέματος, αντιμετωπίζουν αυξανόμενο έλεγχο εάν αυτό το θέμα συνεχίσει να συγκεντρώνει την προσοχή των μέσων ενημέρωσης. Αυτό δείχνει μια ευκαιρία για λιγότερο επεξεργασμένες παραλλαγές και την πρόταση των κατεψυγμένων τροφίμων χωρίς συντηρητικά να κερδίσουν την εύνοια.
Η τάση μείωσης του κρέατος είναι πλέον σταθερά κυρίαρχη. Με το ενδιαφέρον για τη βιωσιμότητα να αναμένεται να αυξηθεί, αυτό θα ενισχύσει τη συνάφειά της προς τα εμπρός. Με τους μισούς ενήλικες να αναζητούν περισσότερες οδηγίες για το πώς να προσφέρουν περισσότερη γεύση σε γεύματα χωρίς κρέας, αυτό δημιουργεί μια σημαντική ευκαιρία για συστατικά γεύματος χωρίς κρέας, καθώς και για σάλτσες και καρυκεύματα.