Τρίτη, 13 Μαΐου, 2025
21 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το μέλλον των αγορών τροφίμων: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός που αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΤο μέλλον των αγορών τροφίμων: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός που αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες
spot_img

Ο ρόλος της τεχνολογίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η βιομηχανία των ειδών παντοπωλείου βρίσκεται σε μια φάση ταχείας ψηφιακής εξέλιξης, με τις διαδικτυακές αγορές να διαδραματίζουν πλέον κεντρικό ρόλο στην καταναλωτική εμπειρία. Σύμφωνα με τη νέα έκθεση “Digital Engagement Transforms Grocery Shopping“, που δημοσίευσαν η FMI – The Food Industry Association και η NielsenIQ (NIQ), πάνω από το 90% των αγοραστών συνδυάζουν πλέον αγορές τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα φυσικά καταστήματα.

- Advertisement -

Το 2017, οι δύο οργανισμοί προέβλεψαν ότι μέχρι το 2025, οι διαδικτυακές δαπάνες στα είδη παντοπωλείου θα έφταναν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια, αποτελώντας το 20% της συνολικής αγοράς. Ωστόσο, τα πραγματικά δεδομένα ξεπέρασαν τις προβλέψεις, καθώς η νέα έκθεση εκτιμά ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις ειδών παντοπωλείου στις ΗΠΑ θα ανέλθουν στα 388 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027, με τη διείσδυση στην αγορά να φτάνει το 25%.

Αυτή η ραγδαία ανάπτυξη οφείλεται κυρίως στην ευρύτερη υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων, όπως οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι εφαρμογές λιανικής, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η εξατομίκευση μέσω τεχνητής νοημοσύνης. Επιπλέον, η πανδημία COVID-19 επιτάχυνε σημαντικά την υιοθέτηση των διαδικτυακών αγορών σε όλα τα δημογραφικά κοινά.

Άλλα βασικά ευρήματα της έκθεσης περιλαμβάνουν:

  • Άνοδος ηλεκτρονικών πωλήσεων: για τις κατηγορίες τροφίμων και μη τροφίμων, ενώ τα καταστήματα προηγούνται σε συνολικό μερίδιο.
  • Αγοραστική δύναμη των νέων: Η γενιά Ζ ξεκινά τις αγορές της online και επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εν τω μεταξύ, οι Millennials καταγράφουν τον υψηλότερο δείκτη για online αγορές.
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κοινωνικών μέσων: Το 55% των ερωτηθέντων πραγματοποιούν πλέον απευθείας αγορές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή από πλατφόρμες ζωντανής ροής για είδη παντοπωλείου και οικιακής χρήσης.
  • Προτεραιοποίηση της τεχνολογίας: Το 92% των λιανοπωλητών χρησιμοποιούν τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης, για να εξατομικεύσουν ή να προσαρμόσουν τις εμπειρίες αγορών ή μάρκετινγκ, τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο κατάστημα.
  • Παραλαβή στο δρόμο: Η παραλαβή από το πεζοδρόμιο χρησιμοποιείται συχνότερα από τους αγοραστές στο 31% των ερωτηθέντων, ξεπερνώντας την αυθημερόν παράδοση στο σπίτι, η οποία έχει πέσει στο 29%.
spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η νέα γνωμοδότηση της EFSA για τους κινδύνους από την παρουσία υπερχλωρικού στα τρόφιμα

Η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων επανεξετάζει τους κινδύνους από την παρουσία υπερχλωρικού άλατος

Σεμινάριο cibumLEARNING: Προληπτική Επισήμανση Αλλεργιογόνων στα τρόφιμα Precautionary Allergens Labelling in food PAL Advanced Training Course

To cibum σας παρουσιάζει τo πρώτο σεμινάριο στην Ελλάδα με θέμα Προληπτική Επισήμανση Αλλεργιογόνων στα τρόφιμα / Precautionary Allergens Labelling in food

Και άλλο δημοφιλές ψάρι με υψηλά επίπεδα τοξικού υδραργύρου (και δεν είναι τόνος)

Συναγερμός για άλλο ένα ψάρι με υδράργυρο πάνω από τα όρια
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα