Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου, 2024
16.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Marketing Greece- Coca Cola: Γαστρονομικό ταξίδι στις γεύσεις της Ελλάδας

ΑρχικήΝέαMarketing Greece- Coca Cola: Γαστρονομικό ταξίδι στις γεύσεις της Ελλάδας
spot_img

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με στόχο την ανάδειξη της γαστρονομικής ταυτότητας των ελληνικών προορισμών ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας, η Marketing Greece και η Coca – Cola ενώνουν τις δυνάμεις τους και μοιράζονται με το ταξιδιωτικό κοινό την γαστριμαργική πλευρά της Ελλάδας.

Από τις παραδοσιακές γεύσεις της Μάνης και της Σύρου, στην πλούσια γαστρονομική σκηνή της Αθήνας. Και από τη διάσημη κρητική κουζίνα στο εύρος των γευστικών επιλογών της Θεσσαλονίκης, όπου μέσα σε λίγη ώρα μπορεί κανείς να μεταβεί από το city urban περιβάλλον στη γαλαζοπράσινη ακτογραμμή της Χαλκιδικής και την εμπειρία γεύσεων που προσφέρει απλόχερα.

Μια σειρά από videos και ταξιδιωτικά άρθρα αποτελούν το όχημα για την προβολή του γαστρονομικού πολιτισμού των προορισμών, με το πρώτο μέρος να είναι ήδη live στα κανάλια επικοινωνίας του discovergreece.com και της Coca-Cola, ενώ το επόμενο διάστημα θα ολοκληρωθούν τα γυρίσματα του δεύτερου μέρους.

Η ναυαρχίδα της ελληνικής κουζίνας, το ελαιόλαδο, δίνει τη θέση της σε ένα λαχταριστό πιάτο καγιανά σε μια παραδοσιακή ελληνική αυλή. Το διάσημο Σαν Μιχάλη με φόντο τη Σύρο ταξιδεύει το κοινό στον κόσμο των Κυκλάδων, οι γεύσεις του Αιγαίου ντύνονται με ένα μαγευτικό δειλινό, ενώ το λαχταριστό πιάτο των διάσημων γεμιστών δίνει την σκυτάλη σε ένα πλάνο γεμάτο καλοκαιρινές γεύσεις στη νησιωτική πλευρά της Αθήνας. 

«Η γαστρονομική ταυτότητα ενός προορισμού περιλαμβάνει πέρα από τις τοπικές γεύσεις και μέρος της ιστορίας, παράδοσης και του πολιτισμού του ίδιου του τόπου. Και αυτή η διάσταση της γαστρονομίας αποτελεί για τον ελληνικό τουρισμό ένα μοναδικό πλεονέκτημα, καθώς συμπληρώνει την ταξιδιωτική εμπειρία του επισκέπτη και ενεργοποιεί στο σύνολο τις αισθήσεις του, επιτυγχάνοντας να μετατρέπεται σε αυτό που αποκαλούμε τουρισμό βιωματικών εμπειριών. Το όραμά μας για την ελληνική γαστρονομία βρήκε κοινό πεδίο με αυτό της Coca- Cola, και είμαστε χαρούμενοι που για μια ακόμα φορά εμπιστεύεται και στηρίζει τις δράσεις μας.», δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

«O τουρισμός αποτελεί σημαντικό πυλώνα στήριξης της εθνικής οικονομίας ενώ παράλληλα συμβάλλει στην ενίσχυση της απασχόλησης. Έτσι και για εμάς, ο ελληνικός τουρισμός αποτελεί στρατηγικό πυλώνα δράσης σε τοπικό επίπεδο. Παραμένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας για την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό είμαστε περήφανοι που για ακόμη μια φορά συνεργαζόμαστε με τη Marketing Greece, στηρίζοντας εμπράκτως την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς μέσω ολοκληρωμένων προγραμμάτων. Η νέα μας καμπάνια, με τίτλο «Μαζί, δίνουμε στο καλοκαίρι μοναδική γεύση» είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής μας για βιώσιμη ανάπτυξη και έχει στόχο τη στήριξη του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας. Μέσα από μοναδικό, ταξιδιωτικό περιεχόμενο γαστρονομίας θέλουμε να προσφέρουμε καλοκαιρινές εμπειρίες με πρωταγωνιστή τις παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις, παρέα με μια παγωμένη Coca-Cola!» δήλωσε σχετικά ο Στέφανος Νίκας, Business Operations Manager της The Coca-Cola Company για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα.

Το περιεχόμενο της καμπάνιας θα φιλοξενηθεί και θα προωθηθεί στο discovergreece.com και το οικοσύστημά του αντίστοιχα. Παράλληλα, η καμπάνια θα ενταχθεί σε στοχευμένες επικοινωνιακές δράσεις της Coca-Cola, όπως Bus Stop Panels, Airports Monitors και Digital Campaign.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Στέβια: “Πόρτα” από τη EFSA στην αύξηση της χρήσης και της αποδεκτής ημερήσιας πρόσληψης

Η Επιστημονική γνώμη της Ευρωπαϊκής Αρχής Ασφάλειας τροφίμων για την αύξηση χρήσης και πρόσληψης του γλυκαντικού στέβια.

TÜV HELLAS (TÜV NORD): Food Defense training course σε συνεργασία με τo cibum.gr

Εισηγητής Νίκος Γδοντέλης, Βιολόγος MSc Food Science, σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων.

Ενδοφλέβια θεραπεία βιταμινών: Μήπως πρόκειται για παγκόσμια απάτη;

Αλήθειες και ψέματα για την τάση ευεξίας των τελευταίων χρόνων, την ενδοφλέβια βιταμινοθεραπεία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο