Παρασκευή, 21 Ιουνίου, 2024
31.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Αντηλιακά προσώπου: Κοστίζουν έως και 4 φορές περισσότερο από του σώματος, χωρίς… λόγο

ΑρχικήΟικιακάΚαταναλωτήςΑντηλιακά προσώπου: Κοστίζουν έως και 4 φορές περισσότερο από του σώματος, χωρίς... λόγο
spot_img

Έρευνα αποκαλύπτει πως μάλλον δεν κάνουν αυτά που υπόσχονται.

Στην αγορά αντηλιακού υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη, με τις εταιρίες καλλυντικών συνήθως να περιορίζονται σε ένα γενικής χρήσης και στα προσώπου. Τα πρώτα συνήθως είναι μια αρκετά μεγαλύτερη συσκευασία και όπως φαίνεται αρκετά πιο οικονομική από αυτά του προσώπου. Το ερώτημα είναι γιατί συμβαίνει αυτό, αφού πολλοί ειδικοί του χώρου υποστηρίζουν πως τα αντηλιακά δημιουργούνται κατα βάση με κάποια φίλτρα για τον ήλιο, τα οποία επεί της ουσίας είναι ίδια.

   Μεταξύ των ενώσεων καταναλωτών που είχαν την ίδια απορία είναι η Quoi Choisir η οποία στη δοκιμή που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο σε αντηλιακές κρέμες προσώπου βρήκε τα 5 από τα 13 αντηλιακά γνωστών ετικετών, δεν διαθέτουν την κάλυψη που υποστηρίζουν. Σύμφωνα με το γαλλικό περιοδικό, δεν προστατεύει στο επίπεδο του δηλωμένου δείκτη και η τιμή, σε σύγκριση με την αντηλιακή κρέμα σώματος της ίδιας μάρκας, είναι πολύ υψηλότερη έως και επτά φορές.

   Η Ολλανδική ένωση καταναλωτών, Consumenten bond, εξέτασε επίσης 13 αντηλιακά ειδικά για το πρόσωπο, όλα με συντελεστή προστασίας 50. Σε πέντε περιπτώσεις η προστασία ήταν χαμηλότερη από αυτή που αναγράφεται στη συσκευασία. Για παράδειγμα, οι αντηλιακές κρέμες προσώπου Biotherm Waterlover, Nivea Sun UV και Lancaster Sun Sensitive Oil Free Milky Face Fluid προσφέρουν αποτελεσματική προστασία 39, 33 και 31.

   Γενικά εκτός από το μέγεθος, η έκδοση της αντηλιακής κρέμας προσώπου διαφέρει από αυτή που προτείνεται για το υπόλοιπο σώμα, επειδή έχει σχεδιαστεί για να κάνει το δέρμα λιγότερο λιπαρό, λιγότερο γυαλιστερό και να απορροφάται πιο γρήγορα. Αλλά αν κοιτάξουμε προσεκτικά τα συστατικά, ανακαλύπτουμε ότι η σύνθεση δεν ποικίλλει πολύ και, όπως δήλωσε η Sandra Molenaar, διευθύντρια της Consumenten bond: «Για το περιβάλλον και το πορτοφόλι είναι καλύτερο να απλώνεις αντηλιακή κρέμα σώματος στο πρόσωπο. Είναι επίσης, λιγότερο επιβλαβές και πιο οικονομικό».

   Για να επιβεβαιώσει αυτά τα δεδομένα, το IlSalvagente συγκρίνοντας τα αντηλιακά, διαπίστωσε  ότι η τιμή των αντηλιακών προσώπου είναι σχεδόν πάντα διπλάσια, αν όχι τριπλάσια ή τετραπλάσια σε σύγκριση με την τιμή του αντίστοιχου προϊόντος που προσφέρεται για το σώμα.

     Για παράδειγμα, η αντηλιακή κρέμα προσώπου “Expert Sun Protector Cream SPF30” της Shiseido και  η αντηλιακή κρέμα προσώπου και σώματος “Expert Sun Protector Cream SPF30” έχουν αρκετά μεγαλή διαφορά τιμής. Η πρώτη κοστίζει περίπου 40 ευρώ για 50 ml, πρακτικά τριπλάσιο το δεύτερο προϊόν που κοστίζει 41 ευρώ για 150 ml. Για τη Nivea συνέκριναν την αντηλιακή κρέμα προσώπου “Uv facial specialist derma skin clear FP50+” που έχει τιμή 13,50 για τη συσκευασία των 40 ml και το αντηλιακό “Sensitive immediate protect solar allergies fp50+” που κοστίζει ένα πέμπτο (13,99 ευρώ για τη φιάλη των 200 ml). Επίσης, μεταξύ αλλων για την Avène συνέκριναν την “Κρέμα χωρίς άρωμα SPF50+ Very High Protection” που ενδείκνυται για το πρόσωπο στην τιμή των 24,90 για 50 ml και την “Eau Thermale Avene Intense Protect SPF 50+ Very High Sun Protection” πωλείται στα 25 ευρώ για το μπουκάλι των 150 ml, το ένα τρίτο σε σύγκριση με την κρέμα προσώπου.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο το φύλο επηρεάζει τις διατροφικές μας επιλογές

Η αντίληψη ότι οι γυναίκες προτιμούν τις σαλάτες και τα κοκτέιλ, ενώ οι άντρες προτιμούν τις μπριζόλες T-bone και τη μπύρα δεν προέκυψε απλώς από το πουθενά.

Συναγερμός στην Ελβετία: Σχεδόν όλες οι κονσέρβες τόνου που ελέγχθηκαν έχουν παρουσία δισφαινόλης Α (BPA)

Ελβετικό τεστ βρήκε δισφαινόλη σε 10 από τα 12 δείγματα κονσερβοποιημένου τόνου, σε δόσεις υψηλότερες από αυτές που προτείνονται ως ασφαλείς από την EFSA.

Παρατεταμένο ξέσπασμα Listeria monocytogenes σε πολλές χώρες της ΕΕ – Αιτία αλιευτικά προϊόντα

Κοινή αξιολόγηση ECDC και EFSA για μεγάλη επιδημία L. monocytogenes που συνδέεται με την κατανάλωση αλιευτικών προϊόντων.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα