Παρασκευή, 13 Ιουνίου, 2025
30.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Γιατί απαγορεύτηκε διαφήμιση της σοκολάτας Twix (βίντεο)

ΑρχικήΝέαmarketingΓιατί απαγορεύτηκε διαφήμιση της σοκολάτας Twix (βίντεο)
spot_img

Μπορεί μια διαφήμιση να σε κάνει να οδηγείς… επικίνδυνα; Μια διαμάχη γύρω από την καμπάνια Twix που θέτει στο προσκήνιο το ζήτημα της ευθύνης της διαφήμισης και των ορίων μεταξύ φαντασίας και πραγματικής επιρροής.

Μια σειρά τηλεοπτικών και διαδικτυακών διαφημίσεων για τη σοκολάτα Twix απαγορεύτηκε από τις αρμόδιες αρχές στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς κρίθηκε ότι προωθούσαν την επικίνδυνη και ανεύθυνη οδήγηση. Οι επίμαχες διαφημίσεις παρουσίαζαν έναν άνδρα να συμμετέχει σε μια καταδίωξη με αυτοκίνητα, η οποία κατέληγε με δύο πανομοιότυπα, καραμελένια χρώματος οχήματα να καταλήγουν το ένα πάνω στο άλλο — σε μια σκηνή που παραπέμπει ευθέως στη μορφή της γνωστής δίδυμης σοκολάτας.

Το ΕΣΡ του Ηνωμένου Βασιλείου θεώρησε ότι η διαφήμιση της δημοφιλούς σοκολάτας ενισχύει τα πρότυπα επικίνδυνης οδήγησης

Η Διαφημιστική Ρυθμιστική Αρχή (ASA) έλαβε πέντε καταγγελίες από θεατές που εξέφρασαν ανησυχία ότι οι διαφημίσεις ενίσχυαν πρότυπα επικίνδυνης οδήγησης και ήταν ανεύθυνες. Η εταιρεία Mars Wrigley, ιδιοκτήτρια της Twix, υπερασπίστηκε την καμπάνια, υποστηρίζοντας ότι είχε «κινηματογραφική παρουσίαση» και διαδραματιζόταν σε έναν «φανταστικό και εξωπραγματικό κόσμο». Ωστόσο, η ASA δεν πείστηκε. Στη σχετική απόφασή της, τόνισε ότι το κεντρικό στοιχείο της διαφήμισης —η καταδίωξη και τα επικίνδυνα οδηγικά ελιγμοί— ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά τους θεατές, ενθαρρύνοντας συμπεριφορές που παραβιάζουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Δείτε την επίμαχη διαφήμιση:

«Εκτιμήσαμε ότι η έμφαση στην καταδίωξη, η υψηλή ταχύτητα και οι ελιγμοί οδήγησης που παρουσιάζονταν, εάν μιμηθούνται στην πραγματική ζωή, θα ήταν επικίνδυνοι και ανεύθυνοι», αναφέρει η απόφαση της ASA. «Συνεπώς, καταλήξαμε ότι οι διαφημίσεις ήταν ανεύθυνες». Η ASA αποφάσισε πως οι διαφημίσεις δεν πρέπει να προβάλλονται ξανά στην τρέχουσα μορφή τους, και κάλεσε τη Mars Wrigley να διασφαλίσει ότι μελλοντικές καμπάνιες της δεν θα ενθαρρύνουν ή θα υπονοούν παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Από την πλευρά της, η Mars Wrigley τόνισε: «Πάντοτε λαμβάνουμε σοβαρά την ευθύνη μας ως διαφημιζόμενοι και υπερηφανευόμαστε για τα υψηλά πρότυπα που τηρούμε στις επικοινωνίες μας. Θεωρούμε πως η συγκεκριμένη διαφήμιση είχε καθαρά φανταστικό και χιουμοριστικό χαρακτήρα, χωρίς πρόθεση να ενθαρρύνει επικίνδυνες συμπεριφορές. Παρ’ όλα αυτά, σεβόμαστε την απόφαση της ASA και θα την εξετάσουμε προσεκτικά».

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ποιο λαχανικό έχει τα περισσότερα φυτοφάρμακα – Ανακοινώθηκε η λίστα “dirty dozen” 2025

Ποιο "κέρδισε" τις φράουλες ως πιο μολυσμένο με φυτοφάρμακα, και ποια μπήκαν για πρώτη φορά στη λίστα της "Βρώμικης Δωδεκάδας" 2025 της Environmental Working Group

Σοκολάτες τύπου Dubai: Νέα αυστηρή προειδοποίηση για σοβαρό κίνδυνο από την FSA

Νέα προειδοποίηση προς τους καταναλωτές για τις εισαγόμενες σοκολάτες Dubai για παρουσία απαγορευμένων πρόσθετων και χρωστικών και για αδήλωτα αλλεργιογόνα

Ευρωπαϊκή επιδημία σαλμονέλωσης σε παιδιά από φυστικοβούτυρο – Για πιθανή αύξηση των κρουσμάτων προειδοποιεί το ECDC

Επιδημία Salmonella Infantis σε μικρά παιδιά από φυστικοβούτυρο - Τι αναφέρει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα