Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
8.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Mondelez VS Nurture Brands: Ο πόλεμος του λιλά!

ΑρχικήΝέαMondelez VS Nurture Brands: Ο πόλεμος του λιλά!
spot_img

cibum team

Η πολυεθνική Mondelez απείλησε να κινηθεί νομικά εναντίον μιας παρασκευάστριας σνακ vegan στο Λονδίνο για το χρώμα μιας συσκευασίας από μπάρες φρούτων της. Η Mondelez ισχυρίζεται ότι η μπάρα κακάο της Primal Pantry «εκμεταλλεύεται» το σήμα κατατεθέν της σειράς της σοκολάτας Milka. Οι δικηγόροι της Mondelez απαιτούν να σταματήσει η χρήση των λιλά συσκευασιών για τις μπάρες, προειδοποιώντας για ποινή 5,200 λιρών κάθε φορά που παραβιάζεται το εμπορικό σήμα.

Η Nurture Brands, στην οποία ανήκει το Primal Pantry, αρνείται ότι «έβλαψε» το εμπορικό σήμα. Οι μπάρες σνακ κυκλοφόρησαν το 2016 σε μια ποικιλία χρωμάτων, έτσι ώστε “να έχουν καλή διαφοροποίηση σε ένα ράφι μαζί”, δήλωσε ο Adam Draper, διευθύνων σύμβουλος της Nurture Brands.

“Δεν νομίζουμε ότι είναι το ίδιο χρώμα ή ακόμη και στο ίδιο φάσμα”, πρόσθεσε ο κ. Draper.

Η Mondelez δεν έχει προσκομίσει αποδείξεις ότι το χρώμα της συσκευασίας είναι αρκετά παρόμοιο για να παραβιάσει το εμπορικό σήμα Milka, είπε ο κ. Draper.

Η Nurture Brands που ιδρύθηκε στο Λονδίνο, προμηθεύει φυτικά σνακ σε όλη την Ευρώπη. Απασχολεί 26 άτομα στην έδρα της στο Μπάρμπικαν και διευθύνει ένα εργοστάσιο στη βορειοανατολική Αγγλία. «Δεν έχουν προσκομίσει καθόλου στοιχεία και έχουν δημιουργήσει πολύ θόρυβο», είπε ο κ. Draper και πρόσθεσε: “Αν μπορούν να μου αποδείξουν το σκεπτικό τους, θα συνεργαστώ μαζί τους, αλλά δεν πρόκειται να πετάξω όλα τα προϊόντα μας στην ΕΕ”. Η ανάκληση των προϊόντων και η αφαίρεση όλων των συσκευασιών που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή θα μπορούσε να κοστίσει μεταξύ 30.000 και 50.000 λιρών «χωρίς να ληφθούν υπόψη όλα τα πρόστιμα», εκτιμά ο κ. Draper.

Σύμφωνα με το BBC η Mondelez έδωσε στη Nurture Brands έξι μήνες για να αλλάξει τη συσκευασία.

Η αμερικανική εταιρεία Mondelez κατέχει πολλά διάσημα ονόματα, συμπεριλαμβανομένων των Toblerone και Oreo, με τις βρετανικές μάρκες Cadbury και Kenco επίσης να αποτελούν μέρος της αυτοκρατορίας της.

Το 2019, δεν έγινε δεκτό το αίτημα της θυγατρική της Cadbury, να προστατεύσει το ιδιαίτερο χρώμα του μωβ που χρησιμοποιεί για τη σοκολάτα της. Εκπρόσωπος της Mondelez είπε: «Διαθέτουμε ένα χρωματικό trademark στην Ευρώπη για το διακριτικό λιλά χρώμα Milka για προϊόντα διατροφής.  “Ως πρακτική, για να προστατεύσουμε τις αξίες των εμπορικών σημάτων μας για τις οποίες έχουμε εργαστεί σκληρά για εκατοντάδες χρόνια, εκφράζουμε τις ανησυχίες μας σε τρίτους όταν αισθανόμαστε ότι χρησιμοποιούν ένα προστατευόμενο στοιχείο του brand. “Έχουμε ανοίξει συνομιλίες με την Primal Pantry για να προσπαθήσουμε να επιλύσουμε το ζήτημα φιλικά”.

Πηγή: bbc

Mondelez VS Nurture Brands

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Προσοχή: Τα φακελάκια τσαγιού απελευθερώνουν εκατομμύρια μικροπλαστικά στο τσάι σας – Νέα επιστημονικά ευρήματα

Τα εμπορικά φακελάκια τσαγιού απελευθερώνουν δισεκατομμύρια μικροπλαστικά, που εισέρχονται στα ανθρώπινα εντερικά κύτταρα.

Η φωτεινή πλευρά του κουρκουμά

Ώρα να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα του υποτιμημένου αυτού μπαχαρικού.

Μήνυση στον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ για τη μη απαγόρευση των φθαλικών ενώσεων

Οι φθαλικές ενώσεις διαρρέουν από τις συσκευασίες και άλλα προϊόντα στα τρόφιμα και τα ποτά.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο