Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου, 2022
12.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

NielsenIQ : Θετική η πορεία του λιανεμπορίου τροφίμων τους καλοκαιρινούς μήνες

ΑρχικήΝέαNielsenIQ : Θετική η πορεία του λιανεμπορίου τροφίμων τους καλοκαιρινούς μήνες
spot_img

cibum team

Ιδιαίτερα τονωτικοί ήταν οι καλοκαιρινοί μήνες για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τμ, στην ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών, καθώς και του discount καναλιού), καθώς η αγορά παρουσίασε, σύμφωνα με την NielsenIQ, αύξηση πωλήσεων σε αξία 5,7%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αντίστοιχα, τα ταχυκίνητα προϊόντα (FMCGs} στο σύνολό τους παρουσίασαν ελαφρώς πιο συγκρατημένη τάση, στο +5,2%.

   Όσον αφορά στις επιμέρους μεγάλες κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά αναπτύχθηκαν με +6,2%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης στο +5,1%. Οι κατηγορίες που σχετίζονται με την φροντίδα του νοικοκυριού σημείωσαν αρκετά πιο συγκρατημένη τάση, οριακά θετική στο +0,6%, γεγονός που οφείλεται εν μέρει και στον εξορθολογισμό, που έγινε στην συχνότητα και την ένταση της χρήσης των προϊόντων καθαρισμού.

   Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) συνέχισε να εμφανίζει την πιο θετική, διψήφια τάση, στο +15,9%, ενώ τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα παρουσιάζουν επίσης θετική τάση στο +4,7%.

   Στο επίπεδο των επιμέρους γεωγραφικών περιοχών, όπως είναι και αναμενόμενο, οι πιο θετικές τάσεις σημειώθηκαν σε περιοχές εκτός των αστικών κέντρων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, και πιο συγκεκριμένα στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας/Θράκης (+11,4%), καθώς και της Κρήτης (+11,3%), ενώ το ποσοστό ανάπτυξης για την Πελοπόννησο έφτασε το +7,7%.

   Αναλύοντας την πορεία των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, το καλοκαίρι του 2021 εξακολούθησαν ορισμένες κατηγορίες αλκοολούχων ποτών να παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης (ενδεικτικά αναφέρονται η βότκα με 24,1% και το ρούμι με 27,5), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

   Στον τομέα της προσωπικής υγιεινής οι κατηγορίες των καλλυντικών, των αποτριχωτικών, καθώς και των αντιηλιακών είναι αυτές που παρουσίασαν τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης. Στον αντίποδα, ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συρρίκνωση του τζίρου για την κατηγορία των αντισηπτικών χεριών, κατά 38,4%.

   Τέλος, όσον αφορά στην φροντίδα περιποίησης του νοικοκυριού, οι Έλληνες καταναλωτές περιόρισαν την δαπάνη τους για τα καθαριστικά σπιτιού, τα οποία έκαναν βουτιά στις πωλήσεις τους, σε αξία, κατά 12,7%.  

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ευρωπαϊκή επιδημία Salmonella Mbandaka από κοτόπουλο – 196 κρούσματα, ένας νεκρός

Οι αρχές προειδοποιούν ότι ο κίνδυνος δηλητηριάσεων εξακολουθεί να υπάρχει καθώς δεν έχει εντοπιστεί η εστία.

Νέα αποκαλυπτικά ευρήματα μελέτης σχετικά με την επιβίωση του SARS-COV-2 σε τρόφιμα

Γιατί ο ιός επιβιώνει σε ζαμπόν και τυρί τσένταρ και όχι σε μήλα ελιές και σφολιάτες.

Διοξείδιο του τιτανίου: Η ΕΕ και ο ΕΦΕΤ ξεκαθάρισαν στο cibum τι ισχύει μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου

Τι έχουν να πουν εκπρόσωποι της βιομηχανίας τροφίμων, αλλά και εκπρόσωπος της ίδιας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη νέα σύγχυση που επέφερε η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου να αναιρέσει την κατάταξη του διοξειδίου του τιτανίου ως καρκινογόνου ουσίας;
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα