- Το συνεχές ενδιαφέρον των καταναλωτών για την υγεία και την ευεξία θα αντικατοπτρίζεται σε πολλές από τις γεύσεις της τάσης για το 2022, με έμφαση στα φρούτα μέσα σε ροφήματα και ποτά, σύμφωνα με πρόβλεψη της Flavorchem. Ο κατασκευαστής συστατικών βασίστηκε σε έναν συνδυασμό δεδομένων νέων προϊόντων, αναφορών αγοράς και αναφορών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διατυπώσει τις προβλέψεις του.
- Η Flavourchem είπε ότι οι γεύσεις και τα συστατικά των εσπεριδοειδών θα επηρεαστούν από το ενδιαφέρον για την ανοσοποιητική δράση τους και αναφέρει το λάιμ, το κόκκινο πορτοκάλι, το yuzu, το κουμ κουάτ και το μανταρίνι ως γεύσεις της τάσης. Το CBD θα προσελκύσει επίσης περισσότερους προγραμματιστές προϊόντων, καθώς οι επωνυμίες προωθούν τη δυνατότητα του συστατικού να ενισχύσει τη χαλάρωση. Αυτή η τάση θα εκφραστεί σε ποτά όπως αναψυκτικά, σάλτσες και ενισχυμένα νερά, όπου οι γεύσεις φρούτων όπως το μαύρο κεράσι, το μπλε βατόμουρο, το ξινό πράσινο μήλο και το καρπούζι μπορούν να συμπληρώσουν το φυτοκανναβινοειδές.
- Η εταιρεία τόνισε επίσης το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ποτά χωρίς ή και με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ ως βασική τάση, η οποία, σε συνδυασμό με το CBD, παρέχει νέους δρόμους ανάπτυξης για τους κατασκευαστές προϊόντων και συστατικών της κατηγορίας το επόμενο έτος.
Λειτουργικά συστατικά, ενίσχυση του ανοσοποιητικού, καθαρή ζωή
Όλες αυτές οι τάσεις απολαμβάνουν μια μακρά, διαρκή άνοδο τα τελευταία δύο χρόνια και έχουν διαμορφώσει την καινοτομία στη βιομηχανία τροφίμων. Με βάση την ανάλυση της Flavorchem, η άνοδός τους θα επιταχυνθεί μόνο το επόμενο έτος, καθώς οι δοκιμές προϊόντων από τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της πανδημίας — και οι θετικές τους εντυπώσεις από την εμπειρία — αποτελούν μια σταθερή βάση για ανάπτυξη.
Σύμφωνα με την έρευνα τα προϊόντα τροφίμων και ποτών που είχαν γεύση εσπεριδοειδών και ισχυρισμό ανοσοποιητικού αυξήθηκαν κατά 21% από το 2018 έως το 2021. Είναι μια δυναμική που τροφοδότησε επίσης τις πωλήσεις χυμού πορτοκαλιού, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά υπάρχουν περιθώρια για τους προγραμματιστές προϊόντων να επεκταθούν σε πιο εξωτικές ποικιλίες εσπεριδοειδών.
Οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μη αλκοολούχα ποτά αυξήθηκαν κατά 12% το 2021, συμπεριλαμβανομένων των μοκτέιλ και των επιλογών μπύρας. Και το ενδιαφέρον παραμένει έντονο, με το ένα τρίτο των καταναλωτών, σε πρόσφατη έρευνα, να λέει ότι σχεδιάζει να αποφύγει εντελώς τα αλκοολούχα ποτά τα Χριστούγεννα. Επιπλέον οι κατασκευαστές καινοτομούν με πιο τολμηρές γεύσεις και βοτανικά μείγματα , όπως η χρήση ιβίσκου ή λεβάντας με μάνγκο ή φραγκόσυκα.
Μια σχετική περιοχή ανάπτυξης είναι η CBD. Ενώ το 2021 είχε χαρακτηριστεί ως χρονιά έναρξης για το κανναβινοειδές ως συστατικό σε τρόφιμα και ποτά, η συνεχιζόμενη έλλειψη συγκεκριμένης νομοθεσίας σε πολλές χώρες, έχει κρατήσει πολλούς μεγαλύτερους κατασκευαστές προϊόντων στο περιθώριο.
Πηγή: Food dive