cibum team
Τα ποτά και ροφήματα κάνναβης αποτελούν αναμφισβήτητα τη νέα τάση και θεωρούνται το πλέον υποσχόμενο προϊόν στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών. Οι επενδυτές υψηλού βεληνεκούς έχουν βρει νέο πεδίο δράσης, θεωρώντας ότι πρόκειται για τη «νέα μεγάλη ευκαιρία». Εντοπίζουν μικρές εταιρείες και τις υποστηρίζουν, εκτιμώντας ότι η αποδοχή τέτοιων προϊόντων θα είναι μεγάλη και προβλέποντας ραγδαία οικονομική ανάπτυξη των εταιρειών που τα παράγουν και τα διακινούν.
Παράλληλα οι marketers έχουν «σηκώσει τα μανίκια» προσπαθώντας να βρουν τους πελάτες-στόχους, τα slogan, αλλά όλοι έχουν καταλάβει πως σημαντικό είναι και το marketing της “πρώτης εμπειρίας”. Η κεντρική ιδέα του μηνύματος προς τον καταναλωτή είναι η υπέροχη γεύση των ποτών-ροφημάτων με κάνναβη αλλά κυρίως τα ευεργετικά οφέλη του φυτού στον οργανισμό. Αδιαμφισβήτητα πρόκειται για μια καινοτόμα και πρωτοποριακή κατηγορία προϊόντων. Πολλά ροφήματα με κύριο συστατικό την κάνναβη έχουν αρχίσει να πωλούνται ευρέως στις ΗΠΑ και όχι μόνο. Σε διάφορες μορφές τύπους και συσκευασίες διακινούνται ήδη στην Ευρώπη και την Ελληνική αγορά: μπύρα κάνναβης, ενεργειακά ποτά κάνναβης, τσάι κάνναβης, ανθρακούχα ποτά κάνναβης κοκ, ενώ ντεμπούτο έχει κάνει και το κρασί με κάνναβη που παράγεται στη Γαλλία.
Το ποτό κάνναβης θα είναι το έβδομο ποτήρι στην «ιστορία του κόσμου σε έξι ποτήρια» μετά το κρασί, τη μπύρα, τα οινοπνευματώδη ποτά, τον καφέ, το τσάι και την coca cola σύμφωνα με τον Ben Larson, διευθὐνοντα σύμβουλο της Vertosa, Oakland της Καλιφόρνια.
Ο Larson μιλώντας στην εκδήλωση The Future of Food @ SXSW, Θεωρεί ότι η αγορά του ποτού κάνναβης είναι το μέλλον στην βιομηχανία ποτών και θα αποτελέσει σημαντικό παράγοντα στην παγκόσμια εικόνα της αγοράς κάνναβης. Η Vertosa είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που επικεντρώνεται στη δημιουργία συστατικών που προέρχονται από κάνναβη για τους κατασκευαστές τροφίμων και ποτών.
Η πανδημία COVID-19 αποκάλυψε το μεγάλο θέμα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες με τα προβλήματα ψυχικής υγείας και υπάρχει ανάγκη για προϊόντα που βοηθούν την ευεξία, όπως δήλωσε ο Mario Rodriguez, ιδιοκτήτης της Bootleg Avocado LLC και συντονιστής της συνόδου SXSW «Cannabis: ο καταλύτης στη νέα κουλτούρα των τροφίμων». Ο Rodriguez, πιστεύει ότι η κάνναβη είναι μέρος της λύσης και ότι τώρα είναι η ώρα να απελευθερωθούμε από το «στίγμα» της κάνναβης και να αποκαλύψουμε τις καινοτόμες εφαρμογές της σε τρόφιμα και ποτά.
Η Innoviom, Stamford, Conn., εμπορεύεται το Tranquini Wowie, μια σειρά ποτών χαλάρωσης με 20 mg κάνναβης σε συνδυασμό με άλλα χαλαρωτικά συστατικά όπως, βάλσαμο, λεβάντα, χαμομήλι και L-θεανίνη (από πράσινο τσάι).
«Η Wowie σάς βοηθά να χαλαρώνετε χωρίς να νυστάζετε λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Innoviom, Stamford Ahmed ElAzizi,. Το Wowie δημιουργήθηκε για γρήγορη και αποτελεσματική μείωση του άγχους.
Η Cann & Botl Co.’s προωθεί το δικό της μη αλκοολούχο ποτό που όπως λέει, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει «ένα αίσθημα σφριγηλότητας ή ευεξίας». Η σειρά ποτών διατίθεται σε διάφορες συνθέσεις, όλες με τετραϋδροκανναβινόλη (THC) και κανναβιδιόλη (CBD).
Οι ενώσεις CBD είναι μη ψυχοδραστικές και σχετίζονται με χαλάρωση, ανακούφιση από τον πόνο, βελτιωμένο ύπνο, θετική διάθεση, καλύτερη μνήμη και ανταπόκριση στο στρες σύμφωνα με την Cann & Botl Co.’s
Η Coventry, η Harbor Hemp Co. πρόσθεσε πρόσφατα λεμονάδα με έγχυση CBD στη σειρά προϊόντων CBD. Το μη αλκοολούχο ποτό περιέχει, 15 mg CBD ανά φιάλη των 12 ουγκιών και δεν έχει THC.
«Όταν μιλάς για κάνναβη, είναι κάτι περισσότερο από κάνναβη», δήλωσε ο Ben Richardson, διευθυντής της 7Thirty Capital, μια εταιρεία επιχειρηματικού κεφαλαίου που επένδυσε σε περίπου 10 επιχειρήσεις που σχετίζονται με την κάνναβη. «Είναι κάτι περισσότερο από THC. Είναι κάτι περισσότερο από CBD. “
Ο Ben Larson τόνισε ότι η κάνναβη μπορεί να αποδώσει οφέλη σε πολλά διαφορετικά πεδία: υγεία και ευεξία, φροντίδα κατοικίδιων ζώων και αθλητισμό, χαρακτήρισε την επένδυση σε ποτά κάνναβης μεγάλη ευκαιρία και τόνισε ότι το μέλλον διαγράφεται λαμπρό για την καινοτομία ποτών κάνναβης.
Πληροφορίες από food business news
Δείτε επίσης:
Υποχρέωση αναλυτικής ετικέτας στα αλκοολούχα ποτά. Αλλάζει ο Καν 1169/2011
Ο FAO προειδοποιεί για δηλητηριάσεις από ψάρι γλυκού νερού
Απαγορεύονται οι διαφημίσεις ανθυγιεινών τροφίμων στη Βρετανία
Τα προϊόντα χωρίς γλουτένη δεν είναι για όλους
Μυκοπρωτεΐνη: Η super star του ‘80 που προσπαθεί ακόμα να κάνει μεγάλη καριέρα!
ΕΦΕΤ: Απαγορεύεται η χρήση bamboo στα πλαστικά που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα