cibum team
Τα τελευταία χρόνια και κυρίως στη διάρκεια πανδημίας-καραντίνας είδαμε τις μεγάλες αλυσίδες καφέ να εμπλουτίζουν το μενού τους με snack και παραδοσιακές σφολιάτες, για να αυξήσουν την διείσδυση τους στο καταναλωτικό κοινό. Αντιδρώντας σε αυτή την πρακτική, παραδοσιακές αλυσίδες αρτοποιείων και αρτοβιομηχανιών στρέφονται τώρα στην κατηγορία του καφέ με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον ΒΕΝΕΤΗ και τον ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟ.
Τον περασμένο Φεβρουάριο ο ΒΕΝΕΤΗΣ ανακοίνωσε τη δημιουργία των αναψυκτηρίων Veneti Go. Το νέο concept Veneti Go, θα λειτουργεί αποκλειστικά με τη μέθοδο franchising με χαμηλό κόστος για τους franchisees. Τα Veneti Go είναι μικρά αναψυκτήρια με γρήγορη εξυπηρέτηση και συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων όπως γρήγορα snacks, ροφήματα, ποικιλίες καφέ, φυσικούς χυμούς και σάντουιτς. Αξιοσημείωτο είναι δε, πως ο ΒΕΝΕΤΗΣ θα κρίνει τους υποψήφιους franchisees με βάση την ηλικία και την προϋπηρεσία στον χώρο της εστίασης, της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής ή των ροφημάτων.
Η ίδρυση των Veneti Go έγινε με ΙΚΕ με την επωνυμία Tailor Made Coffee Company με βασικό μέτοχο (60%) τον Διευθύνονα Σύμβουλο του ομίλου ΒΕΝΕΤΗ Παναγιώτη Μονεμβασιώτη και έταιρο μέτοχο τον κ. Αλέξανδρο Παπαγεωργίου, γνώστη της αγοράς των καφέ από το Tailor Made.
Στο «παιχνίδι» του καφέ και ο ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ
Στην ενίσχυση των πωλήσεων καφέ προχωρά και η αρτοβιομηχανία ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ καθώς το νέο κατάστημα της αλυσίδας στη Γλυφάδα θα δώσει βαρύτητα στον καφέ. Αυτό το κατάστημα θα αποτελέσει και την «θρυαλλίδα» που θα μεταδώσει τον νέο τρόπο λανσαρίσματος και πώλησης καφέ σε ολόκληρο το δίκτυο των καταστημάτων ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ.
Η σημαντική απόφαση των δύο ομίλων, φαίνεται πως ήρθε και ως αποτέλεσμα και της ετήσιας έκθεσης Project Café Europe, που δημοσίευσε πρόσφατα ο βρετανικός οίκος Allegra, σύμφωνα με την οποία, στο δωδεκάμηνο του 2020 η Ελλάδα ήταν μεταξύ των 14 αγορών που διατήρησαν θετικό πρόσημο σε ότι αφορά την πορεία των επώνυμων αλυσίδων καφέ.
Με βάση τα στοιχεία της έρευνας, στην οποία συμπεριλαμβάνονται στοιχεία από 40 ευρωπαϊκές χώρες, η Ελλάδα ήρθε τέταρτη, πίσω από τη Ρωσία, τη Ρουμανία και τη Γαλλία, σε ό,τι αφορά το ρυθμό ανάπτυξης των επώνυμων αλυσίδων καφέ κατά τη διάρκεια του 2020. Συγκεκριμένα πέρσι προστέθηκαν 72 νέα καταστήματα, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 1.835 επώνυμα σημεία πώλησης καφεστίασης, καταγράφοντας αύξηση 4,1% συγκριτικά με το 2019.
Δείτε: Αρχίζουν τα… όργανα στην εστίαση. Μουσική στις 28- 29 Μαΐου ως συμβολική κίνηση διαμαρτυρίας
Δείτε: Μεγάλη απάτη τροφίμων στην Ιταλία. 6 εντάλματα σύλληψης για παραπλανητική ετικέτα
Δείτε: O ρόλος της EFSA και η επιτροπή ΒΙΟΗΑΖ που έχει χρώμα ελληνικό
Δείτε: ΣΕΒΕ κατά του Nutriscore
Δείτε: TripAdvisor: 4 ελληνικά ξενοδοχεία στη λίστα με τα 25 καλύτερα στον κόσμο
Δείτε: 4 πράγματα που πρέπει να έχει το ψωμί σας
Δείτε: Νέα δεδομένα: Η συχνή κατανάλωση γάλακτος δεν αυξάνει τη χοληστερίνη
Δείτε: Ξενοδοχεία: λύθηκε το πρόβλημα του μπουφέ
Δείτε: Εθνική επιτυχία: Προϊόντα ΠΓΕ ούζο, τσίπουρο και τσικουδιά!
Δείτε: Οι αλλαγές στον κανονισμό για τη φέτα και όλα τα προϊόντα ΠΟΠ –ΠΓΕ
Δείτε:Παιδική διατροφή: ο εφιάλτης της μπάμιας και του μπρόκολου
Δείτε: Πόσο “light” είναι τα light προϊόντα;
Δείτε: Φέτα: το τυρί των Ελλήνων