Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
20.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με την πλατφόρμα InstaShop για τη διανομή προϊόντων

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΣυνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με την πλατφόρμα InstaShop για τη διανομή προϊόντων
spot_img

Η εφαρμογή InstaShop υπόσχεται μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, αντίστοιχη με εκείνη του φυσικού καταστήματος ΑΒ, στις ίδιες τιμές και με παράδοση σε 1 ώρα από τη στιγμή της παραγγελίας.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την πλατφόρμα InstaShop και ήδη περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης εξυπηρετούνται από την εφαρμογή.

   Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, με εμπειρία επτά ετών και εξειδίκευση στις online πωλήσεις προϊόντων σούπερ μάρκετ, η εφαρμογή InstaShop υπόσχεται μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, αντίστοιχη με εκείνη του φυσικού καταστήματος ΑΒ, στις ίδιες τιμές και με παράδοση σε 1 ώρα από τη στιγμή της παραγγελίας. Στην εφαρμογή είναι διαθέσιμα περισσότερα από 10.000 προϊόντα, ενώ δίνεται και η δυνατότητα στον καταναλωτή, να προσθέσει κάποιο αντικείμενο αφού έχει ολοκληρώσει την παραγγελία, ή να επιλέξει άμεσα και εύκολα αντικατάσταση σε περίπτωση εξαντλημένου προϊόντος.

   Η Αντιπρόεδρος Marketing και Στρατηγικής & Υπεύθυνη Ηλεκτρονικού Εμπορίου της ΑΒ Βασιλόπουλος, Ζέτα Χειμωνίδου, δήλωσε: «Η στρατηγική συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με την InstaShop, μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες παραγγελίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, έρχεται να αναβαθμίσει την online αγοραστική εμπειρία των πελατών μας στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και να εξοικονομήσει χρόνο στα καθημερινά τους ψώνια. Προτεραιότητά μας είναι πάντα να προσφέρουμε επιλογές, λύσεις και ιδέες στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών».

   Ο CEO της InstaShop, Ιωάννης Τσιώρης, δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας χαρά που συνεργαζόμαστε με μία από τις κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους Θεσσαλονικείς, αρχικά, και στους Αθηναίους, στη συνέχεια, να κάνουν τις αγορές τους από την άνεση του σπιτιού τους, αξιοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία που προσφέρει η πλατφόρμα του InstaShop και την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων της ΑΒ Βασιλόπουλος. Με μια ποικιλία περί των 10.000 κωδικών και άμεση παράδοση εντός μίας ώρας, φιλοδοξούμε πως μαζί, μέσα από αυτή τη συνεργασία, θα γίνουμε η 1η επιλογή στην παράδοση προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα».

   Σημειώνεται ότι, μετά την Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, η ΑΒ φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της στην πλατφόρμα της InstaShop, καθώς και το εύρος κάλυψης της online παράδοσης και σε άλλες πόλεις.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο