Έρευνα σε 5.154 καταναλωτές από 10 χώρες.
Μια πρόσφατη μελέτη στην οποία συμμετείχαν 5.154 καταναλωτές από 10 χώρες που διεξήχθη από την εταιρεία τροφίμων Kerry, αποκαλύπτει ότι το ένα τρίτο των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να στραφούν σε μάρκες ή προϊόντα που προσφέρουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Αυτή η στροφή καθοδηγείται από την έντονη επιθυμία των καταναλωτών να δράσουν για τη σπατάλη τροφίμων – ένα τεράστιο 98% των ερωτηθέντων προσπαθούσε ενεργά να ελαχιστοποιήσει τη σπατάλη τροφίμων-, οδηγούμενοι από διάφορους παράγοντες όπως οικονομικές ανησυχίες, περιβαλλοντικές εκτιμήσεις και επίγνωση της παγκόσμιας πείνας
Εν τω μεταξύ, το 69% των καταναλωτών εξέφρασε την τάση να αγοράζει προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία για τη βιομηχανία τροφίμων να καινοτομήσει και να δημιουργήσει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες προσδοκίες των καταναλωτών.
Η μελέτη, διαπίστωσε ότι το 72% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η παράταση της διάρκειας ζωής ενός προϊόντος θα τους βοηθούσε να μειώσουν τα απόβλητα. Επιπλέον, το 74% των καταναλωτών θεωρεί ότι τα συντηρητικά είναι σημαντικά όταν κάνουν αγορές τροφίμων.
Ο ρόλος της διατήρησης
Συνολικά το 82% των ερωτηθέντων εξέφρασε την αποδοχή των φυσικών συντηρητικών, ενώ το 50% των καταναλωτών είναι ανοιχτό να αγοράσει προϊόντα με τεχνητά συντηρητικά – αν και τα πρότυπα αγοράς υποδηλώνουν μεγαλύτερη αποδοχή αυτών των λύσεων.
Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο Bert de Vegt, Αντιπρόεδρος Συντήρησης και Προστασίας Τροφίμων, στο Kerry, δήλωσε: «Η έρευνά μας δείχνει ξεκάθαρα ότι οι καταναλωτές έχουν έντονη επιθυμία να μειώσουν τη σπατάλη τροφίμων στα σπίτια τους και αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τον ρόλο της συντήρησης. Καθώς οι πληθωριστικές πιέσεις εξακολουθούν να υφίστανται, η αποτροπή της καταστροφής των προϊόντων έχει γίνει πιο κρίσιμη από ποτέ.
Μεθοδολογία
Στις αρχές του 2023, ο Kerry ξεκίνησε μια ολοκληρωμένη ερευνητική πρωτοβουλία σε συνεργασία με την C+R Research, την Qualtrics και το Wageningen University & Research (WUR) για να αποκτήσει μια βαθύτερη κατανόηση των απόψεων και των συμπεριφορών των καταναλωτών σχετικά με τη σπατάλη τροφίμων. Η μελέτη περιελάμβανε εβδομαδιαίες, σε βάθος συνεντεύξεις και συνεδρίες ημερολογίου με 60 καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Μεξικό, τη Γαλλία και την Ταϊλάνδη, καθώς και μια εκτεταμένη ποσοτική εξερεύνηση με 5.154 καταναλωτές στις προαναφερθείσες χώρες συν τη Βραζιλία, τη Νότια Αφρική, Γερμανία, Αυστραλία και Καναδά. Αποκτήστε πρόσβαση στην αναφορά εδώ.
https://www.kerry.com/about/our-company/news-and-media/2023/kerry-releases-new-food-waste-research