Η Famous Grouse κυκλοφόρησε το «The Famous One», μια πιο γλυκιά εκδοχή του κλασικού, σκωτσέζικου ουίσκι της.
Το The Famous One περιέχει ποσοστό αλκοόλ 40%, όπως το πρωτότυπο, και έχει «όλη την κλασική σύνθεση, απαλή γεύση, ποιότητα και χαρακτήρα του κλασικού Grouse». Ωστόσο, η ωρίμανση σε αμερικανικά, δρύινα βαρέλια που χρησιμοποιήθηκαν προηγουμένως για σέρι και μπέρμπον, το έχουν εμποτίσει με πιο γλυκιά γεύση. Οι πρόσθετες νότες περιλαμβάνουν βανίλια, καραμέλα και φοντάν. Προτείνεται να σερβίρεται είτε σε πάγο, με σόδα, είτε ως συστατικό σε cocktail.
Ο διευθυντής της Famous Grouse, Joakim Leijon, εξήγησε τη φιλοσοφία πίσω από το ποτό: «Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα μείγμα που θα επέτρεπε στους ανθρώπους που απολαμβάνουν ουίσκι για πρώτη φορά να εξερευνήσουν ένα πιο απαλό, πιο γλυκό προφίλ γεύσης». Συνέχισε περιγράφοντας το The Famous One ως μια «πιο μοντέρνα και απολαυστική εκδοχή» για το κορυφαίο ουίσκι της μάρκας.
Οι βρετανοί καταναλωτές έχουν ήδη δοκιμάσει το The Famous Grouse που συναγωνίζεται σε δημοτικότητα το Jack Daniel’s. Προς το παρόν θα είναι διαθέσιμο μόνο στο Amazon. Ο Neil Skinner, διευθυντής μάρκετινγκ του Ηνωμένου Βασιλείου της Erdington (εταιρεία παραγωγής της Famous Grouse), εξήγησε τις προοπτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου για τις επωνυμίες ποτών για τα επόμενα χρόνια: «Θα μας επιτρέψει να δοκιμάσουμε το χώρο (του ίντερνετ) και να αποκτήσουμε μια εικόνα για τις νέες αγοραστικές συνήθειες των πελατών μας». Οι πωλήσεις αλκοόλ της Amazon στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν δραματικά το 2020 εξαιτίας των περιορισμών και των lockdown, αλλά επιβραδύνθηκαν σημαντικά το 2021. Οι πωλήσεις σκωτσέζικου ουίσκι στον ιστότοπο αυξήθηκαν κατά 13,6% μεταξύ 2020 και 2021.
Με βάση όλα αυτά, έχει όλα τα πλεονεκτήματα για μια σίγουρη επιτυχία, καθώς ο μεγαλύτερος ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο προωθεί ένα ουίσκι από μια κλασσική και αγαπημένη μάρκα.
Πηγή: https://www.thedrinksbusiness.com/2022/03/the-famous-grouse-unveils-exclusively-online-whisky/