Πρώην υπάλληλος σε σουπερμάρκετ της Aldi αποκαλύπτει τον λόγο πίσω από την εξαιρετικά γρήγορη σάρωση στα ταμεία. Και δεν είναι ευχάριστος.
Έχετε πάει ποτέ σουπερμάρκετ και δεν προλαβαίνετε να βάλετε όλα τα αντικείμενα στην τσάντα στον ίδιο ρυθμό με τον ταμία, επειδή τα χτυπάει “με την ταχύτητα του φωτός”; Πολλοί καταναλωτές της βρετανικής αλυσίδας σουπερμάρκετ, Aldi, το παθαίνουν αυτό συχνά, καθώς οι ταμίες χτυπάνε τα προϊόντα με απίστευτη ταχύτητα.
Ποιο είναι το μυστικό τους;
Σύμφωνα με έναν πρώην υπάλληλο της Aldi, η γρήγορη εξυπηρέτηση οφείλεται στην εκπαίδευση του προσωπικού και στους στόχους ταχύτητας εξυπηρέτησης που πρέπει να εκπληρώσει κάθε κατάστημα, αναφέρει η Glascow Live.
Συγκεκριμένα, ο τέως υπάλληλος αναφέρει σε ένα thread του κοινωνικού ιστότοπου Reddit, ότι η Aldi θέλει τους πελάτες να φεύγουν “μακριά” από τα ταμεία όσο το δυνατόν γρηγορότερα, παροτρύνοντας τους να τοποθετούν αυτά που αγόρασαν στις τσάντες, σε έναν χώρο αποσκευών ακριβώς απέναντι από τα ταμεία.
“Πρέπει πραγματικά να πετύχει κανείς ένα ποσοστό άνω του 83% στο χρόνο που σαρώνει ένα αντικείμενο. Η διοίκηση θα εκνευριζόταν αν δεν έπαιρνε κανείς 95% ή περισσότερο. Κάποιοι ταμίες με τους οποίους συνεργάστηκα έφταναν το 110%”, λέει ο πρώην υπάλληλος.
Η ταχύτητα δεν είναι το μόνο πράγμα στο οποίο οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν στόχους. Πρέπει επίσης να έχουν λιγότερο από 5% στα κενά από τη μία συναλλαγή στην άλλη, γεγονός που δίνει λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα σε έναν υπάλληλο για την έναρξη μιας νέας συναλλαγής.
Οι ταμίες μπορεί να σταλούν σε μαθήματα εκπαίδευσης εάν δεν πετύχουν τους στόχους και κινδυνεύουν να απολυθούν, εάν το ποσοστό συναλλαγών τους δεν βελτιωθεί, εξήγησε ο πρώην υπάλληλος. Ο ίδιος μοιράστηκε πως κατάφερε να επιτύχει το πολυπόθητο 100% με το να σαρώνει ένα αντικείμενο ανά δευτερόλεπτο!