Λιαστή ντομάτα

Φτιάξτε λιαστές ντομάτες.. στον φούρνο!

cibum team


Η ντομάτα αυτή την εποχή είναι… στα καλύτερά της!

Είτε την καταναλώσετε ωμή, σε σαλάτα, είτε μαγειρεμένη, είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη για τον οργανισμό.

Μια μεσαία ντομάτα δίνει μόλις 22 θερμίδες και περίπου 5 γραμμάρια υδατανθράκων.

Περιέχει βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, δρουν προστατευτικά κατά του καρκίνου, ρυθμίζουν τα επίπεδα σακχάρου, βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης και ενισχύουν την σκελετική υγεία.

Λιαστές ντομάτες στον φούρνο

Η λιαστή ντομάτα είναι μια αγαπημένη, και ίσως «γκουρμεδιάρικη» λιχουδιά.

Μπορεί κανείς να τις αγοράσει έτοιμες ή να τις φτιάξει… στον φούρνο του σπιτιού του, τώρα που είναι άφθονες στην αγορά.

Βέβαια, δε θα είναι κατά κυριολεξία «λιαστές», αλλά θα είναι το ίδιο νόστιμες.

Δείτε πως:

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 100-120 βαθμούς.

Κόβουμε τις ντομάτες στα δύο ή στα τέσσερα (αν είναι μεγάλες), κατά προτίμηση ντοματίνια βελανίδια ή plum Κρήτης.

Βάζουμε τόσες όσες χωράει το ταψί (στριμωχτά) και τις τοποθετούμε με την κομμένη πλευρά προς τα πάνω.

Ραντίζουμε ελαφρά με ελαιόλαδο και πασπαλίζουμε με αλάτι και πιπέρι, προαιρετικά και με μια πρέζα ζάχαρη.

Ψήνουμε για περίπου 2,5-3 ώρες, ή μέχρι οι ντομάτες να συρρικνωθούν.

Μπορείτε να τις αποθηκεύσετε στο ψυγείο μέσα σε γυάλινο βάζο ελαιόλαδο και μπαχαρικά (ανάλογα την προτίμηση).

Με πληροφορίες από mikrikouzina.blogspot.com

Βαθμολογήθηκε με 0 στα 5 με βάση τη γνώμη 0 επισκεπτών
Δεν υπάρχουν σχόλια γι αυτό το άρθρο

Αφήστε το σχόλιό σας

  1. Δημοσιεύστε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης.
Βαθμολογείστε αυτό το άρθρο:
0 Χαρακτήρες
Συνημμένα (0 / 3)
Μοιραστείτε την Τοποθεσία σας
Πληκτρολογήστε το κείμενο που παρουσιάζεται στην παρακάτω εικόνα. Δεν είναι σαφές;