Η αμερικανική σοκολατοποιία Hershey προειδοποίησε τους καταναλωτές για πιθανή ανεπάρκεια στην κάλυψη των αναγκών για σοκολάτα για το φετινό Halloween.
Το Halloween δεν θα είναι το ίδιο φέτος, ειδικά για πολλούς λάτρεις της σοκολάτας. Η Αμερικανική εταιρεία παραγωγής σοκολάτας, Hershey, προετοιμάζει τους καταναλωτές της για μια γλυκιά έλλειψη στα προϊόντα της ενόψει του Halloween, 31 Οκτωβτρίου 2022. Αυτό αποτελεί μεγάλο πλήγμα για την Hershey, η οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην «πιο τρομακτική μέρα του χρόνου», με τις εποχιακές πωλήσεις της για εκείνη την περίοδο να αποτελούν περίπου το 10% των ετήσιων πωλήσεών της.
Η έλλειψη οφείλεται στο ότι εταιρείες και βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο αγωνίζονται να συμβαδίσουν με τιςανάγκες των καταναλωτών εν μέσω διαταραχών που σχετίζονται με την πανδημία και τον πόλεμο στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, οι οποίες κάποιες φορές είναι αυξανόμενες.
Σύμφωνα με άρθρο στον ιστότοπο Global News, η διευθύνων σύμβουλος της Hershey, Michele Buck, δήλωσε πως το κακάο, το βρώσιμο λάδι και άλλα συστατικά τροφίμων είναι σε έλλειψη, άρα η εταιρεία κωλύεται στο να εκπληρώσει αποτελεσματικά τους στόχους της. Πρόσθεσε ότι οι ιδιαίτερες πιέσεις στη Γερμανία, η οποία αντιμετωπίζει ενεργειακή κρίση καθώς η Ρωσία περιορίζει τις προμήθειες φυσικού αερίου και η ΕΕ στοχεύει να περιορίσει τις εισαγωγές ενέργειας, επηρεάζουν αρνητικά την παραγωγή, καθώς η Hershey προμηθεύεται εξοπλισμό και συστατικά από τη χώρα, η οποία αυτή τη στιγμή επιβάλλει μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας. Το αποτέλεσμα είναι το εξής: τα παιδάκια που θα πάνε για trick or treat θα λάβουμ, πιθανώς, λιγότερα από τα αγαπημένα τους γλυκίσματα, όπως Reese, Twizzlers και Jolly Ranchers κατά τη διάρκεια του Halloween φέτος.
Παρά την πιθανή έλλειψη, η Hershey προβλέπει ότι οι πωλήσεις θα εξακολουθήσουν να είναι υψηλότερες πέρυσι, λόγω των αυξήσεων των τιμών, εν μέσω της ανθεκτικής ζήτησης για σοκολάτα και γλυκά. Βάσει της αύξησης περισσότερο από 19% το τελευταίο τρίμηνο, η εταιρεία αναμένει μεγαλύτερη ανταπόκριση των καταναλωτών, παρά την αναγκαιότητα επιβολής αυξημένων τιμών.
Παράλληλα, η Hershey δεν είναι η μόνη. Η ανταγωνιστική της, Nestlé, η οποία παράγει Kit Kat και Smarties, αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα λόγω της αύξησης του κόστους και απάντησε αυξάνοντας τις τιμές για τα προϊόντα της κατά 6,5%. Οπότε, το φετινό Halloween ίσως να μην είναι όσο γλυκό όσο τα προηγούμενα.