Το ζητούμενο για τις ομάδες έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων.
Του Αγίου Βαλεντίνου σήμερα, και οι ερωτευμένοι γιορτάζουν! (Αν και για μένα, οι ερωτευμένοι θα έπρεπε να γιορτάζουν την κάθε μέρα και στιγμή, anyway…)
Ας μιλήσουμε για την ηδονική αξιολόγηση των τροφίμων (hedonic scale)
https://www.sciencedirect.com/topics/agricultural-and-biological-sciences/hedonic-scales
Το ζητούμενο για τις ομάδες έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων δεν (θα πρέπει να) είναι μόνο υψηλά σκορ σε αυτή την αξιολόγηση, αλλά το πώς μπορούμε να συνδυάσουμε την ευχαρίστηση που ένα τρόφιμο ή ποτό προσφέρει, με σημαντική διατροφική αξία.
Το πιο καλό παράδειγμα είναι η μαύρη σοκολάτα (όχι η γάλακτος που έχει πολλές θερμίδες!) που έχει βάση σε ποσοστό άνω του 70% το κακάο.
Για τις λειτουργικές ιδιότητες του κακάο, γράφουμε στο τρίτο κεφάλαιο του βιβλίου μας που δημοσιεύθηκε πρόσφατα Functional Foods and their Implications for Health Promotion
Εν κατακλείδι, ο στόχος μας θα πρέπει να είναι να συνδυάσουμε τις λειτουργικές ιδιότητες με τις αισθήσεις για να δημιουργήσουμε νέα τρόφιμα και ποτά που μπορούν να προσελκύσουν τους…ερωτευμένους.
Email: funfood16@gmail.com
Twitter: @yanzabet