Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η Lidl GB λανσάρει την ετικέτα “Good to Give” για να βοηθήσει τις δωρεές τροφίμων

ΑρχικήΝέαΗ Lidl GB λανσάρει την ετικέτα "Good to Give" για να βοηθήσει τις δωρεές τροφίμων
spot_img

Το σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου Lidl, κυκλοφόρησε μια νέα ετικέτα “Good to Give” στα καταστήματά του, για να βοηθήσει τους αγοραστές να εντοπίσουν ποια αντικείμενα θα ήταν ιδανικά για δωρεά σε τοπικές τράπεζες τροφίμων.

Τα προϊόντα μπορούν να παραδοθούν σε σημεία δωρεάς τροφίμων και στη συνέχεια, θα συλλέγονται τακτικά από τις τοπικές τράπεζες τροφίμων και τα κοινοτικά έργα.

- Advertisement -

Σε αυτό που η Lidl έχει αποκαλέσει πρώτα τη βιομηχανία, η ετικέτα Good to Give έχει τοποθετηθεί σε 30 είδη, όπως το ρύζι μπασμάτι, οι κονσέρβες ντομάτας, τα καρότα και τα κονσερβοποιημένα φρούτα.

Το «σήμα εμπιστοσύνης – Trustmark», όπως το αποκαλεί η Lidl, αναπτύχθηκε αφού σχετική έρευνα της Neighbourly ανέφερε ότι το 87% των φιλανθρωπικών οργανώσεων χρειάζονταν μεγαλύτερη ποικιλία τύπων τροφίμων προς δωρεά.

«Στη Lidl, δεσμευόμαστε να κάνουμε το καλό φαγητό προσβάσιμο σε όλους και τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό να παραμείνουμε πιστοί σε αυτό», δήλωσε στο New Food Magazine ο Ryan McDonnell, Διευθύνων Σύμβουλος της Lidl GB.

«Ελπίζουμε ότι περισσότεροι λιανοπωλητές θα υιοθετήσουν το “Trustmark”, ώστε να μπορέσουμε να συνεργαστούμε ως βιομηχανία για να βοηθήσουμε περισσότερους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στην ισορροπημένη και θρεπτική διατροφή που χρειάζονται».

Παράλληλα με το σήμα εμπιστοσύνης, η Lidl ξεκίνησε το «Lidl Community Fund» ύψους 500.000 λιρών (περίπου 581.000€) για την υποστήριξη του δικτύου 1.500 φιλανθρωπικών οργανώσεων του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι οργανισμοί εντός του δικτύου της Lidl μπορούν να υποβάλουν αίτηση σε τριμηνιαία βάση για επενδύσεις στην ανακαίνιση χώρων προετοιμασίας φαγητού ή σερβιρίσματος τροφίμων, στη βελτίωση των δυνατοτήτων αποθήκευσης τροφίμων και στην άμεση πρόσβαση σε προϊόντα διατροφής.

O διευθύνων σύμβουλος της Neighbourly, Steve Butterworth, δήλωσε: «Με την έναρξη αυτής της νέας πρωτοβουλίας, η Lidl αποδεικνύει ότι είναι πραγματικά αφοσιωμένη στην εξεύρεση καινοτόμων τρόπων για την υποστήριξη των πελατών της και των τοπικών κοινοτήτων».

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τι μπορεί να προκαλέσει στα αυτιά σας η καθημερινή χρήση ακουστικών – Ειδικός εξηγεί

Γιατί είναι σημαντικό να τηρούνται βασικοί κανόνες καθαριότητας και χρήσης.

Φράουλες με 24 διαφορετικά φυτοφάρμακα – Εργαστηριακή δοκιμή του Il Salvagente

Οι φράουλες συγκαταλέγονται στα κορυφαία φρούτα που έχουν υποστεί επεξεργασία με χημικές ουσίες.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα