Ενδείξεις στη συσκευασία vs. υποκειμενικές προσδοκίες.
Δικαστήριο του Μιζούρι των ΗΠΑ απέρριψε τους ισχυρισμούς ομαδικής αγωγής καταναλωτών, πως οι συσκευασίες με το ρύζι Golden Grain, περιέχουν λιγότερη ποσότητα από ότι παρουσιάζει ο κατασκευαστής, υποστηρίζοντας πως πρόκειται για “υποκειμενικές προσδοκίες”. Ο Brendan Abbott που εκπροσωπεί τους καταναλωτές υποστήριξε πως οι συσκευασίες περιέχουν μόνο 1/3 ρύζι παραπλανώντας τους καταναλωτές που θεωρούν πώς έχει περισσότερο.
Ωστόσο το δικαστήριο έκρινε πως η ποσότητα ήταν αυτή ακριβώς που αναγράφεται στη συσκευασία. “Τα κουτιά του Golden Grain λένε ότι περιέχουν 6,09 ουγγιές ρυζοπίλαφο και ο Άμποτ δεν έλαβε τίποτα λιγότερο από 6,09 ουγγιές ρυζοπίλαφο”. Συγκεκριμένα, το Δικαστήριο έκρινε ότι οι «υποκειμενικές προσδοκίες του Abbott, που αψηφούν τη γνωστοποίηση των πακέτων» για το περιεχόμενο του κουτιού δεν ενστερνίζονται από άλλους λογικούς καταναλωτές, κάτι που ο Abbot έπρεπε να ισχυριστεί σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις του νόμου περί εμπορικής πρακτικής του Missouri. Οι λογικοί καταναλωτές, σύμφωνα με το δικαστήριο, θα καταλάβαιναν την ποσότητα που περιέχει η συσκευασία με μια απλή ανάγνωση της ετικέτας.
Πράγματι, όχι μόνο η συσκευασία αποκάλυπτε με ακρίβεια το βάρος της και συγκεκριμένα συμβούλευε τους καταναλωτές ότι το προϊόν πωλήθηκε κατά βάρος και όχι κατά όγκο, η Golden Grain έφτασε στο σημείο να συμπεριλάβει μια «γραμμή πλήρωσης» στο πλάι του κουτιού, δείχνοντας ακριβώς το πόσο σιτάρι ήταν στη συσκευασία.
Η αναφορά του Abbott στους κανονισμούς του FDA για μη λειτουργικό slack fill (μια κοινή πρακτική στις καταγγελίες ομαδικής αγωγής αυτές τις μέρες) ήταν εξίσου πειστική επειδή η καταγγελία «δεν εξήγησε πώς οι κανονισμοί της FDA μπορούν να θέτουν τα πρότυπα για αυτό που ένας νομοθέτης της πολιτείας θεωρεί παραπλανητικό και απαραίτητο για να δηλώσει μια αιτία δράσης, βάσει ενός κρατικού νόμου για την προστασία των καταναλωτών».
Αυτή η υπόθεση χρησιμεύει ως ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα της αυξανόμενης απογοήτευσης των δικαστών με τις ομαδικές αγωγές που βασίζονται σε παράλογες και παράλογες ερμηνείες των ετικετών και των συσκευασιών των προϊόντων.