Η Bud Light υποστηρίζει τη συνεργασία με την διεμφυλική Dylan Mulvaney παρά τις αντιδράσεις.
Έντονες αντιδράσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και όχι μόνο, έχει προκαλέσει η συνεργασία της Bud Light με την διεμφυλική influencer Dylan Mulvaney, ωστόσο η μητρική εταιρία Anheuser-Busch, υπερασπίζεται την επιλογή της. Δύο ημέρες από την ανάρτηση του Mulvaney για το Bud Light, έχουν κοινοποιηθεί αμέτρητα βίντεο στο διαδίκτυο που δείχνουν τους καταναλωτές να πετούν τα προϊόντα Bud Light τους σε κάδους απορριμμάτων και νεροχύτες — και ακόμη και να καταστρέφουν βίαια κουτιά μπύρας.
Η Dylan είναι ακτιβίστρια και influenser με πάνω από 10 εκατομμύρια ακόλουθους στο tik-tok, και 1,7 εκατομμύρια στο Instagram. Έκανε γνωστή τη συνεργασία με την μπύρα στους ακόλουθους της και στον κόσμο με ανάρτηση που διαφημίζει τον διαγωνισμό March Madness της εταιρείας, προσφέροντας στους πελάτες την ευκαιρία να κερδίσουν $15.000.
Στο βίντεο που δημοσίευσε, φαίνεται εκείνη ντυμένη όπως η Audrey Hepburn στο “Breakfast at Tiffany’s” και ανοίγει ένα από τα κουτάκια μπύρας που έχει μπροστά της και πίνει. “Αυτό το μήνα γιόρτασα τις 365 ημέρες της γυναικείας μου ηλικίας και η Bud Light μου έστειλε ίσως το καλύτερο δώρο ποτέ, ένα κουτάκι με το πρόσωπό μου πάνω”, είπε η Mulvaney στο βίντεο. Σε ένα άλλο βίντεο φαίνεται εκείνη να πίνει μπίρα από την μπανιέρα.
Η “συντηρητική” μερίδα κόσμου ωστόσο δεν άφησε ασχολίαστη αυτή τη συνεργασία. Η εταιρία δέχθηκε έντονη κριτική, ενώ την κατηγόρησαν πως ωθεί “προπαγάνδα φύλου”.
“Η Anheuser-Busch συνεργάζεται με εκατοντάδες influencers σε όλες τις επωνυμίες μας ως έναν από τους πολλούς τρόπους αυθεντικής σύνδεσης με κοινό σε διάφορα δημογραφικά στοιχεία και σημεία πάθους”, δήλωσε στο Fox News ένας εκπρόσωπος της εταιρείας. “Κατά καιρούς, παράγουμε μοναδικά αναμνηστικά κουτιά για θαυμαστές και για influencers επωνυμιών, όπως ο Dylan Mulvaney. Αυτό το αναμνηστικό κουτί ήταν ένα δώρο για να γιορτάσει ένα προσωπικό ορόσημο και δεν πωλείται στο ευρύ κοινό”. Μεταξύ των αρνητικών σχολίων του twitter ήταν τα ακόλουθα: “Είναι πρωταπριλιάτικο αστείο το Bud Light;” Ο συντηρητικός ραδιοφωνικός παρουσιαστής Erick Erickson έγραψε στο Twitter. “Εννοώ ότι είναι trash μπύρα, αλλά με δεδομένο το συστατικό demo όσων προτιμούς Bud Light, φαίνεται σαν ένα τρομερό μάρκετινγκ”. Ένας άλλος σχολιαστής είπε ότι ο διανομέας της μπύρας “ξύπνησε τελείως”. “Το μήνυμα προς τις συντηρητικές οικογένειες από το @budlight φαίνεται να είναι: Θα ενθαρρύνουμε και θα γιορτάσουμε ακόμη και τη διαγραφή ανδρών και γυναικών μαζί με όλες τις αξίες που σας ενδιαφέρουν”, ισχυρίστηκε ο Robby Starbuck.
Η Mulvaney αναφέρθηκε πρόσφατα στα αρνητικά σχόλια και το μίσος που δέχεται ως ανοιχτά τρανς γυναίκα στο The Drew Barrymore Show. «Νομίζω ότι το μεγαλύτερο όπλο που μπορώ να συνεισφέρω είναι η τρανς χαρά… Δεν είμαι κάποιος που προσπαθεί να κάνει οτιδήποτε άλλο παρά να είμαι ο εαυτός μου και να είμαι ευτυχισμένη», είπε.
Παρά τους επικριτικούς σχολιαστές, η καμπάνια βασίζεται σε πραγματικά πρότυπα, κάτι που φαίνεται να επιτάσσει η αγορά. Σύμφωνα με ειδικούς στο χώρο της διαφήμισης, το μέλλον της αγοράς διεμφυλικών ατόμων, δίνει έμφαση στις αυθεντικές επιχειρηματικές πρακτικές και στις πραγματικές ιστορίες. Παράλληλα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσίευσε το Reuters, περίπου το 0,5% όλων των ενηλίκων των ΗΠΑ, περίπου 1,3 εκατομμύρια άνθρωποι, και περίπου το 1,4%, ή 300.000, των νέων μεταξύ 13 και 17 ετών ταυτίζονται ως τρανς.
“Αυτή η έκθεση δείχνει ότι οι τρανς άνθρωποι ζουν παντού και οι ανάγκες και οι ανησυχίες τους πρέπει να ακουστούν και να αντιμετωπιστούν στο πλαίσιο της δημόσιας πολιτικής”, δήλωσε σε συνέντευξή της η Jody L. Herman, ένας από τους συγγραφείς της μελέτης.