Η μέθοδος του εξόργισε και ενθουσίασε παράλληλα.
Σε ποιον δεν έχει συμβεί στα ταμεία των σούπερ μάρκετ, να υπάρχουν ταμίες που σκανάρουν τα προϊόντα με ταχύτητα “φωτός”, με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνουμε να τα τοποθετούμε στις τσάντες πριν έρθει η ώρα για την πληρωμή και να τρέχουμε σαν τον… Βέγγο. Καθώς τα Βρετανικά Aldi, φημίζονται για τις ταχύτατες ταμίες, ένας πελάτης βρήκε έναν έξυπνο για τον ίδιο αλλά ενοχλητικό για τους υπόλοιπους, τρόπο να επιβραδύνει τη διαδικασία του ταμείου. Πως το έκανε αυτό; Τοποθέτησε τα προϊόντα στο μεταφορικό ιμάντα, σε σχετική απόσταση μεταξύ τους έτσι ώστε να προλαβαίνει να τα τοποθετεί σε σακούλες.
- Δείτε επίσης: Προσοχή: Η Lidl Ελλάς καταγγέλλει ψεύτικο διαγωνισμό
Ο πελάτης μοιράστηκε μια φωτογραφία σε μια ομάδα του Aldi στο Facebook που περιγράφει λεπτομερώς το κόλπο του. Τα αντικείμενα βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους μέχρι τον μεταφορικό ιμάντα για να αναγκάσουν το προσωπικό του ταμείου να περιμένει να φτάσουν σιγά-σιγά μέχρι να τα σαρώσει. Η ανάρτηση που δίχασε τους χρήστες, είχε λεζάντα, “In your face Aldi. Just so we have time to pack” με τα σχόλια να είναι διχασμένα για το αν η τακτική ήταν ιδιοφυής ή εξοργιστική.
- Δείτε επίσης: Μασούτης: Και άλλο πρόστιμο για … «άλλα αντ’ άλλα» τιμές
Ένα άτομο απάντησε λέγοντας: “Άνθρωποι σαν εσάς να ετοιμάζουν τα ψώνια τους τόσο αργά, είναι τόσο ενοχλητικό και εγωιστικό. Προσπαθήστε να ετοιμάζετε τις τσάντες στον πάγκο όπως όλοι οι άλλοι”, όπως αναφέρει το News.com.au. Κάποιος άλλος απάντησε: “Αν δεν μπορείτε να το χειριστείτε, πηγαίνετε στο Woolies ή στο Coles ή χρησιμοποιήστε πραγματικά τον πάγκο που παρέχεται για τη συσκευασία που βρίσκεται μακριά από το ταμείο.” Και ένας τρίτος πρόσθεσε: «Περιφρονώ όταν οι άνθρωποι το κάνουν αυτό».
Αλλά δεν ήταν όλοι τόσο επικριτικοί, με κάποιους να τους ευχαριστούν που μοιράστηκαν τη συμβουλή και να τους προτείνουν να το δοκιμάσουν μόνοι τους την επόμενη φορά που θα επισκεφτούν το κατάστημα. Κάποιος έγραψε: “Ωχχχ μου αρέσει! Η συσκευασία στο Aldi πρέπει να γίνει Ολυμπιακό άθλημα!” Ένας δεύτερος είπε: “Χειροκρότημα, αυτό είναι ιδιοφυές”. Ωστόσο, δύο μέλη της ομάδας που δήλωσαν ότι εργάζονται στην Aldi αποκάλυψαν ότι είναι ένα κόλπο που πολλοί πελάτες προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν, και το προσωπικό έχει τις δικές του μεθόδους για να το ξεπεράσει. Ένα μέλος του προσωπικού απάντησε: “Έχω πελάτες να το κάνουν αυτό, απλά έβαλα το χέρι μου για να μετακινήσω τη ζώνη, ώστε να συσωρευτούν τα προϊόντα και να ξεκινήσω τη σάρωση”. Και ένας άλλος είπε ότι κάνουν ακριβώς το ίδιο, γράφοντας: «Όταν δούλευα στην Aldi και οι άνθρωποι το έκαναν αυτό, κρατούσα το πρώτο αντικείμενο πίσω από τον αισθητήρα με το χέρι μου μέχρι να συσσωρευτούν όλα».
https://www.mirror.co.uk/money/aldi-shoppers-packing-trick-checkout-32159535?int_source=nba