Σε αντίθεση με την Ελλάδα όπου οι καταναλωτές δεν αντιδρούν στα περιστατικά παραπλάνησης ή αλλοιωμένων τροφίμων, με το σκεπτικό πως αποκλείεται να βρουν το δίκιο τους, δεν ισχύει το ίδιο στη Βρετανία.
Ένας άνδρας από το Hampshire κατήγγειλε τον κολοσσό σουπερμάρκετ Iceland για παραπλάνηση, καθώς πλήρωσε με την πλήρη τιμή, μία προσφορά “2+1 δώρο”. Η σήμανση στις κιμαδόπιτες προωθούσε μία προσφορά «αγοράστε τρία, πάρτε ένα δωρεάν», αλλά όταν ο Ken Ford έφτασε στο ταμείο, χρεώθηκε την πλήρη τιμή.
- Δείτε επίσης: Lidl De: Ανάκληση δημοφιλών μπισκότων με σοκολάτα λόγω… πόνου στη γλώσσα και στο στόμα
Η απάντηση της διευθύντριας του καταστήματος, όταν εκείνος αντέδρασε, ήταν πως η προσφορά ίσχυε «για τα προϊόντα στα αριστερά της πινακίδας, όχι για τις κιμαδόπιτες που ήταν στα δεξιά». Όπως είπε ο Ken «είναι πολύ ενοχλητικό, το προσωπικό ενός σουπερμάρκετ να σε κάνει να νιώθεις ηλίθιος» και απευθύνθηκε για να παραπονεθεί στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του Iceland.
- Δείτε επίσης: Γιατί η φριτέζα αέρα μερικές φορές βγάζει καπνούς;
Το σουπερμάρκετ μετά την δημοσιοποίηση του θέματος αναγκάστηκε να εκδώσει επίσημη ανακοίνωση: «Εκτιμούμε τα σχόλια των πελατών και ζητάμε συγγνώμη για οποιαδήποτε σύγχυση προκλήθηκε από την διαφημιστική προβολή στο κατάστημά μας στο Eastleigh. Ελέγχουμε τη σήμανση για να βεβαιωθούμε ότι οι προωθήσεις μας εμφανίζονται με σαφήνεια και είμαστε σε επαφή με τον πελάτη που επηρεάζεται για να διορθώσουμε το πρόβλημα». Ο Ken Ford διευκρίνισε πως δεν θέλει να επιβληθεί πειθαρχική ποινή σε κανένα από το προσωπικό, δεν ήταν ποτέ αυτό το θέμα, απλώς να ληφθούν μαθήματα για το μέλλον.
Κάνετε λάθος έχω καταγγειλη τον Σκλαβενίτη για το ίδιο θέμα αλλά όλα τα εκρυψαν