Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
22.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ανησυχία από την ηγεσία του κολοσσού McDolald’s για πτώση των πωλήσεων

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΑνησυχία από την ηγεσία του κολοσσού McDolald's για πτώση των πωλήσεων
spot_img

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η McDonald’s την αναγκάζουν να προσαρμόσει τη στρατηγική της.

Η McDonald’s έχει καταφέρει να διατηρήσει τη δυναμική της ακόμα και σε δύσκολες περιόδους. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η έγκαιρη επένδυσή της στο delivery και το takeout της έδωσε το πλεονέκτημα της προσαρμοστικότητας.

- Advertisement -

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος, Chris Kempczinski, αναγνώρισε ότι η μείωση της αγοραστικής δύναμης επηρεάζει την εστίαση γρήγορης εξυπηρέτησης (QSR), με χαμηλότερες εισοδηματικές ομάδες να επιλέγουν να τρώνε στο σπίτι πιο συχνά. Αν και η αλυσίδα είχε προβλέψει ένα δύσκολο 2024, τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες.

Ο Kempczinski τόνισε ότι η McDonald’s δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει την αγορά ως δικαιολογία, αναγνωρίζοντας ότι υπάρχουν παράγοντες υπό τον έλεγχό της που μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση της εταιρείας. Η στρατηγική της εστιάζει πλέον σε προσφορές αξίας, με προσιτά γεύματα που ενισχύουν τη σχέση της με τους καταναλωτές.

Η αλυσίδα παραδέχεται ότι έχασε ένα μέρος της ταυτότητάς της στον τομέα της προσιτής τιμής, αφήνοντας χώρο σε ανταγωνιστές να καλύψουν το κενό. Σε απάντηση, έχει επαναφέρει δυναμικά τις προσφορές της σε μεγάλες αγορές. Στη Γαλλία, λάνσαρε Happy Meals με κόστος 4 ευρώ, στο Ηνωμένο Βασίλειο εισήγαγε μια προσφορά τριών προϊόντων για 3 λίρες, ενώ στον Καναδά οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν καφέ από μόλις 1 δολάριο.

Αυτές οι κινήσεις δεν αποτελούν απλώς μια προσωρινή τακτική, αλλά εντάσσονται σε μια συνολική στρατηγική, γνωστή ως Every Day Affordable Price (EDAP). Πρόκειται για μια πλατφόρμα που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα γευμάτων σε τιμές εισαγωγικού επιπέδου, συμπεριλαμβανομένων επιλογών πρωινού, βοδινού κρέατος και κοτόπουλου. Ο στόχος είναι η δημιουργία μιας συνεκτικής εικόνας προσιτής πολυτέλειας, διασφαλίζοντας ότι οι καταναλωτές σκέφτονται τα McDonald’s όταν αναζητούν μια οικονομική λύση για το φαγητό τους.

Όπως ανέφερε ο Kempczinski, το ζητούμενο δεν είναι απλώς να προσφέρει εκπτώσεις, αλλά να δημιουργήσει μια βιώσιμη ανάπτυξη, καθιστώντας το brand συνώνυμο της καλής αξίας.

https://www.miamiherald.com/news/business/article302621654.html

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καμπανάκι για τις παρενέργειες των φαρμάκων απώλειας βάρους: Οι αναφορές για ανεπιθύμητες ενέργειες αυξήθηκαν κατά 350%!

Φάρμακα GLP-1, όπως τα Ozempic, Wegovy και Mounjaro, βρίσκονται στο επίκεντρο προβληματισμού για την ασφάλεια των χρηστών

Ορυκτέλαια στα τρόφιμα: Οι πιέσεις της βιομηχανίας καθυστερούν την προστασία των καταναλωτών – Αποκαλυπτικά έγγραφα της ΕΕ

Στο φως διαφωνίες, επιρροές και γραφειοκρατικές περιπλοκές γύρω από τον νέο κανονισμό για τους επικίνδυνους ρυπαντές τροφίμων

Η απάτη και ο κίνδυνος των “βιολογικών” οικιακών σκευών – Ανησυχία για την ασφάλεια της μελαμίνης

Η μελαμίνη εξακολουθεί να υπάρχει ευρέως σε είδη που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα (FCA) και δηλώνονται ως κατασκευασμένα από μπαμπού
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα