Η ζήτηση για τηγανητές πατάτες αυξάνεται παρά τον πληθωρισμό.
Ακόμα κι αν ο πληθωρισμός “ακμάζει”, ένα καταναλωτικό αγαθό συνεχίζει απτόητο την πορεία του και με το παρά πάνω και αυτό είναι η τηγανητές πατάτες. Αυτό υποστηρίζει κορυφαίος προμηθευτής πατάτας στο CNBC, λέγοντας μάλιστα πως η πλειοψηφία των καταναλωτών τις επιλέγει ως συνοδευτικό, υπογραμμίζει επίσης την ανθεκτικότητα των καταναλωτικών δαπανών, ακόμη και όταν ο πληθωρισμός πιέζει.
Ο ίδιος μάλιστα υποστηρίζει πως οι καταναλωτές τηγανητής πατάτας είναι περισσότεροι τώρα από ποτέ. Εξετάζοντας τη γενικότερη εικόνα, η ισχύς του ποσοστού προσκόλλησης τηγανητής πατάτας ενισχύει τα οικονομικά δεδομένα, δείχνοντας την προθυμία των μέσων Αμερικανών να συνεχίσουν να πληρώνουν για καθημερινές πολυτέλειες. «Το ποσοστό προσκόλλησης παρέμεινε αρκετά σταθερό», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του προμηθευτή κατεψυγμένων πατατών Lamb Weston, Thomas Werner. «Είναι πάνω από τα ιστορικά επίπεδα τα τελευταία δύο, τρία χρόνια».
Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές συνεχίζουν να αγοράζουν παρά τους αυξανόμενους λόγους που ωθούν στο αντίθετο, ένα φαινόμενο που προβληματίζει τους οικονομολόγους. Ωστόσο, υπάρχουν ενδείξεις οικονομικής πίεσης στους καταναλωτές που επηρεάζουν τις καταναλωτικές αποφάσεις σχετικά με τα τρόφιμα. Νωρίτερα φέτος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της WK Kellogg, Gary Pilnick προέτρεψε τους καταναλωτές που δυσκολεύονται οικονομικά, να τρώνε δημητριακά για βραδινό, κάτι που όπως ήταν αναμενόμενο δέχθηκε έντονες επικρίσεις.
Αν και οι τηγανίτες πατάτες παραμένουν ανεπηρέαστες, ο Werner είπε ότι ο όγκος της Lamb Weston σημείωσε χτύπημα λόγω της πιο ήπιας κίνησης συνολικά στα εστιατόρια που συνεργάζεται. Αυτή η διολίσθηση έρχεται καθώς οι καταναλωτές συνηθίζουν να έχουν βλέπουν αυξημένες τιμές για τα είδη μενού ως αποτέλεσμα του πληθωρισμού, είπε το στέλεχος. Η Lamb Weston προμηθεύει με πατάτες μεγάλες αλυσίδες όπως τα McDonald’s και Chick-fil-A, αν και ο Werner δεν διευκρίνισε ποιες εταιρείες αντιμετωπίζουν επιβράδυνση. «Από τη μία πλευρά, οι πατάτες παραμένουν τόσο δημοφιλείς όσο ποτέ στους καταναλωτές», είπε ο Βέρνερ. «Αλλά από την άλλη πλευρά, οι καταναλωτές τρώνε έξω λιγότερο συχνά».